۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۴:۰۰

مینرال هدف افزایش قابل ملاحظه تولید غذا در طی 50 سال آینده را در سر دارد

ایتنا - مینرال می‌گوید که برای تغذیه جمعیت فزاینده جهان، کشاورزی باید بتواند در 50 سال آینده بیش از 10000 سال گذشته غذا تولید کند. این شرکت می‌گوید که تغییرات اقلیمی باعث کاهش بهر‌وری محصولات کشاورزی شده‌اند.
مینرال هدف افزایش قابل ملاحظه تولید غذا در طی 50 سال آینده را در سر دارد
شرکت X در صدد است تا عصر کشاورزی کامپیوتری را محقق نماید. هدف این شرکت افزایش قابل توجه تولید غذا در طی 50 سال آینده برای تغذیه جمعیت رو به افزایش جهان است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، این شرکت می‌گوید که تیم آن با نام جدید Mineral در حال حاضر مشغول کار بر روی آزمایشهایی شده است که موجب آوردن ابزارهای جدید به کشاورزی به منظور مدیریت پیچیدگی کشاورزی و رشد قابل توجه غذا در مقیاس جهانی می‌شود.   
 
این شرکت در حال کار بر روی انواع مختلفی از محصولات کشاورزی، از جمله مزرعه‌های توت فرنگی در کالیفرنیا و مزرعه‌های سویا در ایلینویز، است تا درباره محصولات کشاورزی و نحوه رشد آنها از زمان کاشت تا برداشت اطلاعات کسب کنند. نام مینرال با توجه به نقش اساسی که مواد معدنی در کمک به حفظ حیات بر روی زمین ایفا می‌کنند انتخاب شده است. این شرکت می‌گوید که مواد معدنی مانند روی، آهن و منیزیوم برای سلامت ما ضروری هستند و بدن انسان قادر به ساخت آنها نیست. این دسته از مواد معدنی با خوردن گیاهان یا حیواناتی که گیاه می‌خورند به بدن می‌رسند.
 
مینرال می‌گوید که برای تغذیه جمعیت فزاینده جهان، کشاورزی باید بتواند در 50 سال آینده بیش از 10000 سال گذشته غذا تولید کند. این شرکت می‌گوید که تغییرات اقلیمی باعث کاهش بهر‌وری محصولات کشاورزی شده‌اند در حالی که ما برای افزایش جهانی جمعیت نیاز به افزایش تولید داریم. قبلا رویکرد کشاورزی در نقاط مختلف جهان استانداردسازی نحوه پرورش محصولات بود.
 

مینرال بر این باور است که پرورش تنها تعداد اندکی از گیاهان باعث می‌شود تا تامین مواد غذایی در قبال آفتها، بیماری‌ها و تغییرات اقلیمی آسیبپذیر شود. کمتر از یک درصد از 30000 گونه گیاهی که برای انسان شناخته شده هستند برای غذا کشت می‌شوند. برنج، گندم و ذرت خوراکی در حال حاضر تقریبا نیمی از کالری نشات گرفته از گیاهان را تامین می‌کنند.
 
پرورش تعداد محدودی از گیاهان به مرور زمان باعث خالی شدن خاک از مواد مغذی و معدنی و متعاقبا کاهش تنوع میکروبیوم خاک و کاهش قابلیت آن برای ذخیره‌سازی کربن می‌شود. مینرال نرم‌افزار و سخت‌افزار جدیدی ساخته است که منابع متنوع اطلاعاتی را که قبلا بیش از حد پیچیده یا سردرگم‌کننده بودند را ساخته است. داده‌های برگرفته از این ابزارها در ترکیب با اطلاعاتی مانند تصاویر ماهواره‌ای، اطلاعات آب و هوایی، و اطلاعات خاک تصویری کامل از آنچه در مزرعه می‌گذرد ارائه می‌کنند و بینشهای جدیدی درباره بهره‌وری محصولات کشاورزی در اختیار قرار می‌دهند.
 
کد مطلب: 62882
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام