کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پشتیبانی دستیار هوشمند مرسدس بنز از فناوری اینترنت اشیاء سامسونگ

سايت خبری ايتنا , 12 آبان 1399 ساعت 3:00

ایتنا- به‌زودی کاربران مرسدس بنزهای سال 2021 می‌توانند از طریق دستیار هوشمند خودروی خود خانه هوشمندشان را کنترل کنند.


به‌زودی کاربران مرسدس بنزهای سال 2021 می‌توانند از طریق دستیار هوشمند خودروی خود خانه هوشمندشان  را کنترل کنند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، سامسونگ در همکاری با مرسدس بنز قصد دارد تا خودروهای جدید این خودروساز را به اکوسیستم خانه هوشمند خود وارد کند و از این طریق به کاربران اجازه دهد که خانه هوشمندشان را در حین رانندگی کنترل کنند.
 
کاربران مرسدس بنز کلاس اس 2021 خواهند توانست از طریق دستیار هوشمند خودروی هود بسیاری از دستگاه‌های خانه خود از قبیل چراغ‌ها، قفل‌ها، ترموستات‌ها، سیستم‌های امنیت خانگی و بازکننده‌های درب شوتینگ زباله را کنترل کنند.
 

 
 
سامسونگ پیش‌ازاین در کنفرانس CES ماه ژانویه همکاری خود را با Smartcar اعلام کرد. هدف از این همکاری امکان اجرای نرم‌افزار SmartThings روی بیشتر خودروهای جدید عرضه شده در ایالات‌متحده آمریکا بود. در طی چند سال گذشته کاربران تسلا و سوبارو می‌توانستند دستگاه‌های خانه هوشمند خود را با خرید اشتراک نرم‌افزار  EVEConnect از طریق خودرویشان کنترل کنند.
 
بااین‌حال این اولین باری است که یک دستیار هوشمند درون خودرویی با پلتفرم خانه هوشمند یکپارچه می‌شود. به‌این‌ترتیب کاربران به‌منظور کنترل خانه هوشمند خود از طریق اتومبیلشان به استفاده از پلتفرم‌هایی نظیر CarPlay، Android Auto یا Echo Auto متکی نخواهند بود.
 


کد مطلب: 62881

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/62881/پشتیبانی-دستیار-هوشمند-مرسدس-بنز-فناوری-اینترنت-اشیاء-سامسونگ

ايتنا
  https://www.itna.ir