۱
۰
plusresetminus
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۹

کشف ۲۰ دستگاه غیرمجاز استخراج رمزارز در کرج

ایتنا - استفاده از این دستگاه‌ها باعث آسیب‌رسانی به تاسیسات و لوازم برقی مشترکان، خاموشی ناشی از کمبود برق و در نتیجه موجب نارضایتی مشترکان می‌شود.
کشف ۲۰ دستگاه غیرمجاز استخراج رمزارز در کرج

مدیر توزیع نیروی برق جنوب شهرستان کرج از شناسایی ۲۰ دستگاه استخراج رمز ارز (ماینر) غیرمجاز به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در محدوده توزیع برق جنوب شهرستان کرج خبر داد.

به‌گزارش ایتنا از ایسنا، عزیز آقازاده - مدیر توزیع نیروی برق جنوب شهرستان کرج با بیان اینکه این تعداد دستگاه به‌صورت غیرقانونی از تعرفه‌های برق ارزان قیمت استفاده می‌کردند، گفت: با همکاری کارشناسان دفتر بازرسی، معاون دادستانی و کلانتری، ۲۰ دستگاه کشف، جمع‌آوری و تحویل مراجع قضایی شد.

بنا بر اعلام وزارت نیرو، وی با اشاره به پرمصرف بودن این دستگاه‌ها اظهار کرد: استفاده از این دستگاه‌ها باعث آسیب‌رسانی به تاسیسات و لوازم برقی مشترکان، خاموشی ناشی از کمبود برق و در نتیجه موجب نارضایتی مشترکان می‌شود.
کد مطلب: 62872
نام شما
آدرس ايميل شما


a
feedback
Iran, Islamic Republic of
چه تفاوتی است میان قاچاق مواد مخدر و قاچاق انرژی؟ شاید هر یک به شکلی منابع انرژی را به تباهی می کشد ، یکی جوانی را خم و‌ شکسته و فرسوده ، و دیگری انرژی الکتریسته جامعه ای را خم و شکسته و فرسوده.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام