۰
plusresetminus
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۴

باز هم تیک‌تاک از ممنوعیت در آمریکا قسر در رفت!

ایتنا - یک بار دیگر تیک‌تاک از ممنوعیت گسترده در آمریکا نجات یافت.
باز هم تیک‌تاک از ممنوعیت در آمریکا قسر در رفت!

شکایت ۳ کاربر تیک‌تاک سبب شد تا یک قاضی دولت فدرال در آمریکا ممنوعیت استفاده از این اپ در سراسر این کشور را به طور موقت مسدود کند.

به گزارش ایتنا از مهر، یک قاضی در دادگاه فدرال در واکنش به شکایت ۳ کاربر تیک تاک به طور موقت ممنوعیتی که قرار بود از ۱۲ نوامبر بر این اپلیکیشن چینی وضع شود را مسدود کرد.

این دومین باری است که ممنوعیت تصویب شده توسط دولت آمریکا با حکم دادگاه های این کشور مسدود می شود. در ماه سپتامبر یک قاضی فدرال، تلاش دولت ترامپ برای حذف اپلیکیشن در اپ استورهای آمریکایی را مسدود کرد. اما رای این دادگاه به وجهه دیگر دستور وزارت بازرگانی مبنی بر ممنوعیت هرگونه استفاده از تیک تاک از تاریخ ۱۲ نوامبر به بعد را شامل نمی شد.

همین امر مبنای شکایت ۳ کاربر تیک تاک شد. آنها در شکایت خود ادعا کردند ممنوعیت اپ چینی به کسب و کارشان خسارت می زند. درهمین راستا دادگاه نیز ممنوعیت استفاده از تیک تاک در آمریکا از ۱۲ نوامبر به بعد را به طور موقت مسدود کرد.

واشنگتن پست در گزارشی در این باره اشاره می کند احتمال اعتراض وزارت دادگستری آمریکا به این رای وجود دارد. همچنین تیک تاک منتظر نهایی شدن  معامله اورکل و والمارت است.
کد مطلب: 62870
برچسب ها: تیک تاک آمریکا
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام