کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چرا برخی دستگاه‌ها مایل به ارائه خدمات آنلاین نیستند؟

6 آبان 1399 ساعت 13:35

ایتنا - ​​​​​​​دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات: امروز امضاهای طلایی به داده‌های طلایی تبدیل شده و برخی فکر می‌کنند اگر داده‌هایشان را در اختیار قرار دهند، قدرت خود را از دست می‌دهند، برخی هم علاقه‌ای به تحول دیجیتال ندارند.



دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات درباره عدم تمایل برخی از دستگاه‌ها به ارائه خدمات آنلاین گفت: امروز امضاهای طلایی به داده‌های طلایی تبدیل شده و برخی فکر می‌کنند اگر داده‌هایشان را در اختیار قرار دهند، قدرت خود را از دست می‌دهند، برخی هم علاقه‌ای به تحول دیجیتال ندارند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، نشست خبری رضا باقری اصل، دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات امروز برگزار شد. او درباره عدم تمایل برخی از دستگاه‌ها به ارائه خدمات آنلاین گفت: امروز امضاهای طلایی به داده‌های طلایی تبدیل شده و برخی فکر می‌کنند اگر داده‌هایشان را در اختیار قرار دهند، قدرت خود را از دست می‌دهند، برخی هم علاقه‌ای به تحول دیجیتال ندارند و همچنین بودجه‌های اختصاصی که برای دستگاه‌ها تعریف می‌شود هم می‌تواند از علل عدم تمایل دستگاه‌ها به ارائه داده‌هایشان باشد.

وی ادامه داد: در جلسه تعلل به اشتراک‌ گذاری و الکترونیکی شدن خدمات به رییس جمهوری اعلام می‌شود. هدف از این کار این است که مشخص شود کدام یک از خدمات مورد استفاده مردم است و با تعلل در به اشتراک گذاری داده‌ها، در فرآیند دولت الکترونیکی و ارائه خدمات به افراد، خلل‌ ایجاد می‌شود.


کد مطلب: 62841

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/62841/چرا-برخی-دستگاه-ها-مایل-ارائه-خدمات-آنلاین-نیستند

ايتنا
  https://www.itna.ir