کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تخفیف 10 دلاری همراه با پیش‌فروش اکس باکس سری اکس و پلی‌استیشن 5

سايت خبری ايتنا , 6 آبان 1399 ساعت 12:41

ایتنا- کمپانی بست بای تصمیم گرفته است تا با ارائه تخفیفی 10 دلاری روی محصولات پلی‌استیشن 5 و اکس باکس سری اکس، اولین کمپانی‌ای باشد که این کنسول‌ها را با قیمتی کمتر از قیمت اعلام شده به بازار عرضه می‌کند.


کمپانی بست بای تصمیم گرفته است تا با ارائه تخفیفی 10 دلاری روی محصولات پلی‌استیشن 5 و اکس باکس سری اکس، اولین کمپانی‌ای باشد که این کنسول‌ها را با قیمتی کمتر از قیمت اعلام شده به بازار عرضه می‌کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  techradar، پیش‌فروش اکس باکس سری اکس و پلی‌استیشن 5 به‌صورت رسمی به پایان رسیده است اما هنوز بسیاری از وب‌سایت‌های معتبر این کنسول‌ها را پیش‌فروش می‌کنند. در این میان وب‌سایت بست بای برای جلب‌توجه خریداران این دو کنسول تصمیم گرفته است که آن‌ها را با تخفیفی 10 دلاری به خریداران عرضه کند.
 
البته این تخفیف 10 دلاری به‌صورت کارت خرید بست بای اعمال می‌شود. بااین‌حال در این روزها که هیچ وب‌سایتی هیچ‌گونه تخفیفی روی این دسته از کنسول‌های نسل جدید ارائه نکرده است، شاید بتوان همین 10 دلار بست بای را غنیمت دانست و آن را ارزان‌ترین راه برای خرید اکس باکس سری اکس و پلی‌استیشن 5 دانست.
 

 
 
البته عنوان بازی مشهوری نظیر Watch Dogs Legion، Assassin's Creed Valhalla، Call of Duty: Black Ops Cold War، Cyberpunk 2077، Outriders، Far Cry 6 و Halo Infinite نیز شامل این تخفیف ویژه وب‌سایت بست بای شده‌اند و شما می‌توانید به راحتی از آن بهره‌مند شوید.
 
البته در چند روز آینده ممکن است برای پیش‌خرید اکس باکس سری اکس و پلی‌استیشن 5 با مشکل اتمام موجودی مواجه شوید اما مقامات بست بای اطمینان حاصل کرده‌اند که این مشکل با ارائه ظرفیت بیشتر برای پیش‌خرید این محصولات حل خواهد شد. البته خریداران پلی‌استیشن 5 بهتر است تا روز جمعه سیاه برای خرید این کنسول صبر کنند. البته هنوز مشخص نیست که تخفیف‌های جمعه سیاه امسال شامل پلی‌استیشن 5 خواهد شد یا خیر.
 


کد مطلب: 62825

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/62825/تخفیف-10-دلاری-همراه-پیش-فروش-اکس-باکس-سری-پلی-استیشن-5

ايتنا
  https://www.itna.ir