۰
plusresetminus
دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۴:۰۰

معرفی ایربادهایی با امکان 100 ساعت کار با هر بار شارژ

ایتنا- ایربادهای RX Wireless Sports Earbuds که این روزها در بین ورزشکاران از محبوبیت خاصی برخوردار شده است با یک بار شارژ می‌تواند تا 100 ساعت دوام بیاورد.
معرفی ایربادهایی با امکان 100 ساعت کار با هر بار شارژ
ایربادهای RX Wireless Sports Earbuds که این روزها در بین ورزشکاران از محبوبیت خاصی برخوردار شده است با یک بار شارژ می‌تواند تا 100 ساعت دوام بیاورد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از ی engadget، ورزشکاران به‌تازگی از ایربادهای بی‌سیم جدیدی به نام RX Wireless Sports Earbuds صحبت می‌کنند که قابلیت‌های  چشم‌گیر و قیمت در نظر گرفته شده برای آن موجب شده است که به یکی از رقبای اصلی ایربادهای اپل و باس تبدیل شود.
 
این ایربادها که به نام RX Earbuds مشهور هستند برای سبک زندگی فعال طراحی شده‌اند. برای مثال رتبه بندی ضد آب IPX6 و راحتی استفاده از آن موجب شده است که این ایرباد برای ورزشکاران بسیار مناسب باشد. این ایرباد مانند سایر رقبای هم‌رده خود از قابلیت لغو نویز cVc برخوردار شده است و به‌این‌ترتیب شما می‌توانید به‌راحتی روی ورزش کردن تمرکز کنید و حواستان پرت نشود.
 
 
 
علاوه بر این کیفیت صدای این ایربادها برای انجام کارهایی نظیر گوش دادن به موسیقی و برقراری تماس بسیار مناسب است. این ایرباد از بلوتوث 5.0 و چیپستی با کیفیت به نام QCC 3020 برخوردار است که موجب می‌شود تا صدای خروجی از بیس بالا و کیفیت استریو برخوردار باشد.
 
البته اصلی‌ترین ویژگی ایربادهای یاد شده عمر باتری بسیار بالای آن است. شما می‌توانید با هر بار شارژ این وسیله 100 ساعت از آن استفاده کرده و البته با استفاده از قاب شارژ آن نیز این بازه زمانی را بیشتر کنید. داشتن چنین قابلیت‌هایی موجب می‌شود که این محصول برای دوندگان ماراتون و کوه‌نوردان بسیار کاربردی باشد.

در آخر، این ایربادها بیشتر از بیشتر ویژگی‌های یک ایرباد با کیفیت برخوردار است. این ایرباد در زمان عرضه با قیمت 79 دلار معرفی شد اما هم‌اکنون شما می‌توانید آن‌ها را با تخفیفی 33 درصدی به قیمت 59 دلار بخرید.
 
کد مطلب: 62792
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام