کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امکان عرضه دستیار گوگل روی تلویزیون‌های سامسونگ

سايت خبری ايتنا , 3 آبان 1399 ساعت 8:39

ایتنا- کمپانی سامسونگ بالاخره پس از ماه‌ها انتظار امکان استفاده از دستیار هوشمند گوگل روی تلویزیون‌های سال 2020 خود را فراهم کرد.


کمپانی سامسونگ بالاخره پس از ماه‌ها انتظار امکان استفاده از دستیار هوشمند گوگل روی تلویزیون‌های سال 2020 خود را فراهم کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، تلاش سامسونگ برای زنده نگه‌داشتن و موفقیت بیکسبی سال‌ها به طول انجامید اما به نظر می‌رسد که این کمپانی بالاخره شکست را پذیرفته و سایر دستیارهای هوشمند را به محصولات خود راه داده است.
 
کمپانی سامسونگ در کفنرانس CES سال میلادی جاری اعلام کرد که شما می‌توانید از دستیارهای هوشمند گوگل و الکسا روی تلویزیون‌های QLED 8K  استفاده کنید. بااین‌حال به نظر می‌رسد که در حال حاضر تنها دستیار هوشمند گوگل در دسترس قرار گرفته است و تلویزیون‌های 2020 سامسونگ فعلا تنها از این ‌دستیار بهره مند شده‌اند.
 
شما می‌توانید با استفاده از دستیار گوگل روی این دستگاه‌ها نه‌تنها سایر دستگاه‌های هوشمند را کنترل کنید بلکه می‌توانید از آن برای نمایش فیلم موردعلاقه یا پرسیدن سوال هایتان استفاده کنید. شما برای استفاده از این قابلیت می‌بایست تلویزیون خود را به نرم‌افزار دستیار گوگل نصب شده روی همراه هوشمند متصل کنید.
 

 

برای استفاده از دستیار گوگل روی تلویزیون سامسونگ به بخش تنظیمات تلویزیون خود بروید و این نرم‌افزار را از در بخش Voice انتخاب کنید. پس از انجام این مراحل باید اجازه دهید که دستیار گوگل و تلویزیون سامسونگ شما با یکدیگر به تبادل اطلاعات بپردازند.
 
البته گوگل علاوه بر پشتیبانی از تلویزیون‌های سامسونگ به قابلیت‌های جدیدی را نیز همراه با این به‌روزرسانی برای دستیار هوشمند خود عرضه کرده است. از این قابلیت‌ها می‌توانید به پشتیبانی از این سیستم روی ساعت‌های هوشمند فیت‌بیت سنس و ورسا 3 اشاره کرد.
 
این ساعت‌های هوشمند در حال حاضر از الکسا پشتیبانی می‌کنند اما گوگل با عرضه دستیار خود برای آن‌ها بازار بیشتری را به دست خواهد آورد.
 


کد مطلب: 62784

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/62784/امکان-عرضه-دستیار-گوگل-روی-تلویزیون-های-سامسونگ

ايتنا
  https://www.itna.ir