۱
۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۳۰

گوگل مپس بدون نیاز به جستجو اطلاعات کسب‌وکارها و ازدحام‌ها را نشان می‌دهد

ایتنا - کاربران قادر خواهند بود تا به طور لحظه‌ای ببینند که یک محل چقدر شلوغ است تا بتوانند تصمیم بهتر و آگاهانه‌تری را اتخاذ کنند. این اطلاعات مستقیما روی نقشه و یا در زمان دریافت جهتگیری‌ها حتی بدون نیاز به جستجوی یک محل خاص نمایش داده خواهد شد.
گوگل مپس بدون نیاز به جستجو اطلاعات کسب‌وکارها و ازدحام‌ها را نشان می‌دهد
در طی ماه‌های اخیر شیوه رویکرد ما به کسب و کارها، فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و سرویس‌ها تغییرات چشمگیری یافته است. اکنون مردم درباره ازدحام در یک نقطه مشخص نگرانی دارند، چه آن مکان مملو از افراد باشد و چه رفتن به آنجا ایمن باشد. برخورداری از چنین اطلاعاتی پیش از رفتن به چنین جاهایی اکنون حیاتی‌تر از گذشته شده و گوگل شروع به بسط آن برای منتفع شدن دیگر نقاط جهان کرده است تا اطمینان حاصل شود که اطلاعات صحیح در زمن مناسب به دست افراد برسد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، اطلاعات کسب و کارها از سال 2016 در گوگل مپس موجود بوده ولی، همچون همیشه، به چند کشور مشخص محدود بوده است. خوشبختانه، گوگل اکنون را زمانی مناسب برای گسترش آن به دیگر نقاط جهان تشخیص داده و به زودی در گوگل مپس برای مرورگرهای وب، اندروید و iOS قابل دسترسی خواهد شد.
 
به این ترتیب کاربران قادر خواهند بود تا به طور لحظه‌ای ببینند که یک محل چقدر شلوغ است تا بتوانند تصمیم بهتر و آگاهانه‌تری را اتخاذ کنند. این اطلاعات مستقیما روی نقشه و یا در زمان دریافت جهتگیری‌ها حتی بدون نیاز به جستجوی یک محل خاص نمایش داده خواهد شد. این اطلاعات همچنین با استفاده از نمای زنده (Live View) مپس بر روی فروشگاه‌ها و موقعیت‌های مکانی قرار داده خواهد شد.
 

در عین حال، گاهی شما می‌خواهید که بدانید یک فروشگاه تا چه حد تمهیدات ایمنی کووید-19 را رعایت می‌کند. علاوه بر آپدیت نگه داشتن ساعات و رویه‌های فعالیت از طریق گوگل داپلکس، مپس هم شروع به نشان دادن این اطلاعات خواهد کرد که آیا در مکان‌های مورد نظر نیاز به رزرو وجود دارد، آیا مراجعه‌کنندگان ملزم به استفاده از ماسک هستند، و آیا خود کارکنان ماسک می‌زنند یا نه.
 
گوگل مپس به ابزاری جدایی‌ناپذیر در مسیریابی در جهان تبدیل شده است. این اپ ممکن است به زودی در کمک به افراد برای مسیریابی در دنیای امروز که سرعت تغییرات در آن بیشتر شده و بیش از هر زمان دیگری غیر قابل پیشبینی شده است کمک کند.
 
کد مطلب: 62772
نام شما
آدرس ايميل شما


a
feedback
Iran, Islamic Republic of
«در دنیای امروز که سرعت تغییرات در آن بیشتر شده و بیش از هر زمان دیگری غیر قابل پیشبینی شده است«
همین جمله نکته اساسی توصیف روزگار امروز است ، حیات و بقای هر جامعه ای منوط به درک اوضاع زمانه است ، به گمانم همه جوامع دو راه پیش رو دارند ، یا درک تحولات زمان حال و تطبیق دادن خود با آن برای ادامه حیات و ماندگاری و یا انکار و نفی علوم روز و تن دادن به مرگی تدریجی و محو شدن .
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام