کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مک‌لارن الوا گالف تم کار خود را از فستیوال گودوود آغاز می‌کند

سايت خبری ايتنا , 3 آبان 1399 ساعت 2:00

ایتنا - این خودرو شیشه جلو و سقف ندارد، و از «سیستم مدیریت هوای فعال» برای ایجاد یک طاق کاذب بر روی کابین یکپارچه‌شده آن استفاده می‌کند.


یکی از جذابترین سری خودروهای مسابقه همیشه سری Gulf بوده است. خودروهای گالف با طرحواره رنگ آبی روشن و نارنجی روشنشان شناخته می‌شوند. مکلارن اعلام کرده است که شعبه MSO آن یک Elva ساخته است که ظاهر سری گالف را به خود خواهد گرفت که حضور رسمی خود را از فستیوال SpeedWeek گوودود آغاز خواهد کرد. این خودروی ویژه حاصل شراکت جدیدی بین مکلارن و Gulf Oil است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، تحت این شراکت جدید، خودروهایی که به این مدل رنگ در می‌آیند برای یک راه‌اندازی از سوی MSO در دسترس هستند. نخستین شراکت بین این دو برند در دهه 1960 رخ داد. یونیفرم گالف نخستین بار در مکلارن Can-Am، فرمول 1، و خودروهای Indy بین سالهای 1968 تا 1973 به نمایش در آمد.
 
برای کسانی که با مکلارن الوا آشنا نیستند لازم به ذکر است که این خودرو بخشی از Ultimate Series جدید است و فلسفه سبک‌وزنی که مکلارن به مدت چندین دهه حفظ نموده بود را دنبال کرده است.
 


این خودرو شیشه جلو و سقف ندارد، و از «سیستم مدیریت هوای فعال» برای ایجاد یک طاق کاذب بر روی کابین یکپارچه‌شده آن استفاده می‌کند. این خودرو توان خود را از ک موتور V-8 توربوی دوقلوی 4 لیتری تامین می‌کند که 815PS  و 800Nm  گشتاور استفاده می‌کند.
 
تنها 149 دستگاه از این خودرو تولید خواهد شد، که هر یک به صورت سفارشی ساخته می‌شوند، و این ماشین یکی از نادرترین مکلارنهای تاریخ خواهد بود. آنها با درجه نزدیک به بی‌محدودیتی از شخصی‌سازی قابل دسترسی می‌شوند، و هر کدامشان دارای هویت منحصر به فرد خودشان خواهند بود. روشن نیست که آیا می‌توان چند دستگاه از سری گالف را سفارش داد و با طرحواره‌های رنگی مختلف از هم متمایز شوند.
بازگشت مجدد آن در خیابانها می‌تواند خبر خوبی برای خیلیها باشد.
 
 


کد مطلب: 62759

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/62759/مک-لارن-الوا-گالف-تم-کار-خود-فستیوال-گودوود-آغاز-می-کند

ايتنا
  https://www.itna.ir