۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۶:۰۰

شرکت دل از اولین مانیتور مینی ال.ای.دی 5000 دلاری خود رونمایی کرد

ایتنا- شرکت دل که یکی از باسابقه‌ترین شرکت‌های در حوزه محصولات فناوری شناخته می‌شود از اولین مانیتور مینی ال.ای.دی خود که 5000 دلار قیمت‌گذاری شده است، رونمایی کرد.
شرکت دل از اولین مانیتور مینی ال.ای.دی 5000 دلاری خود رونمایی کرد
مدتی است که شایعات زیادی در مورد اقدامات شرکت اپل در زمینه تولید مانیتور شنیده می‌شود. ظاهراً این شرکت می‌خواهد اواخر سال جاری میلادی مانیتورهای مینی ال.ای.دی را در برخی از دستگاه‌های خودش مورد استفاده قرار دهد. این نوع از مانیتورهای جدید بسیاری از مزایای مانیتورهای اولد مانند نسبت کنتراست بالا و پشتیبانی از طیف رنگی بالا بدون خطر سوختن را دارد.
 
 
به گزارش ایتنا و به نقل از انگجت، این ویژگی‌ها و خصوصیات عالی است و به همین خاطر است که متخصصان شرکت دل بر این باور هستند که وقتی صحبت از کاربرد حرفه‌ای به میان می‌آید، این مانیتورها به خاطر دقت رنگ بالایی که دارند، واقعاً عالی و کارآمد هستند. از این رو شرکت دل می‌خواهد مانیتورهای مینی ال.ای.دی را برای کاربردهای حرفه‌ای روانه بازار کند.
 
شرکت دل در کنار صفحه نمایش‌های 24 و 34 اینچی با قابلیت اتصال USB-C و مانیتور جدید سری P، از مانیتور UP3221Q پرده برداشت. این شرکت اعلام کرد که این مانیتور، نخستین نمایشگر جهان است که 2000 ناحیه نوردهی پس‌زمینه دارد.
 

مانیتور مورد بحث در زمینه نوردهی واقعاً منحصر به فرد است و از قابلیت‌های DCI-P3 99.8  درصدی، پوشش رنگ ادوبی RGB و  HDR 1000 با گواهینامه VESA پشتیبانی می‌کند. پنل آی.پی.اس مانیتور UP3221Q از قابلیت 4K هم پشتیبانی می‌کند. این مانیتور با این همه توانایی و قابلیت چیزی کم ندارد و برای تمام متخصصان و افراد حرفه‌ای حوزه گرافیک، عالی است.
 
این مانیتور با تمام قابلیت‌های بی‌نظیری که دارد، 5000 دلار قیمت‌گذاری شده است ولی متخصصان بر این باور هستند که این مانیتور قابلیت افزایش قیمت تا 5000 دلار را هم دارد. این تلویزیون یک رنگ‌سنج داخلی هم دارد که به کمک آن می‌توانید از کیفیت رنگ و تصویر اطمینان حاصل کنید. البته در صورت عدم اطمینان به این رنگ‌سنج می‌توانید رنگ‌سنج خودتان از طریق درگاه USB-A به این نمایشگر متصل کنید.
کد مطلب: 62747
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام