۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۶

ثبت نام ۱۱ میلیون دانش‌آموز در شبکه شاد

ایتنا - وزیر ارتباطات از ثبت‌نام بیش از ۱۱ میلیون دانش‌آموز در سامانه شاد خبر داد.
ثبت نام ۱۱ میلیون دانش‌آموز در شبکه شاد

وزیر ارتباطات از ثبت‌نام بیش از ۱۱ میلیون دانش‌آموز در سامانه شاد خبر داد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، بازگشایی مدارس به‌صورت حضوری با اما و اگرهایی روبه‌رو بود و در نهایت اعلام شد مدارس می‌توانند هم به‌صورت حضوری و آنلاین ادامه یابند، آن هم در شرایطی که وزارت آموزش و پرورش برای آموزش آنلاین از ماه‌ها پیش اقدام به راه‌اندازی اپلیکیشن شاد (شبکه اجتماعی آموزش دانش‌آموزی) کرده و وزارت ارتباطات نیز اعلام کرد استفاده دانش‌آموزش و معلمان کشور از شاد رایگان خواهد بود.

در این راستا محمدجواد آذری جهرمی -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- با انتشار آماری از سامانه شاد در اینستاگرام نوشت: این آخرین آماری است که در خصوص سامانه شاد، به من داده‌اند. خوشحالم که تلاش‌ها برای تحقق یک آموزش مجازی فراگیر به نتیجه می‌رسد. از وزیر آموزش و پرورش ممنونم. از تیم شاد نیز خواسته‌ام مشکلات موجود را رفع کنند. 

 

طبق آماری که آذری جهرمی منتشر کرده است، تعداد پیغام‌های ارسال‌شده در شاد، بیش از سه میلیارد و ۹۰۸ میلیون است، بیشینه پهنای باند شاد به ۲۹۴ گیگابیت‌برثانیه و تعداد فایل‌های ارسال‌شده در این سامانه بیش از ۹۶۵ میلیون و ۲۲۲ هزار است. همچنین تعداد کاربران این سامانه، شامل بیش از ۶۷۰ هزار معلم، بیش از ۱۱ میلیون دانش‌آموز و ۱۰۵ هزار مدیر می‌شود.
کد مطلب: 62741
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام