۰
plusresetminus
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۶

کاهش قیمت 25 درصدی برای سبک‌ترین لپ‌تاپ 17 اینچی جهان

ایتنا- لپ‌تاپ ال‌جی Gram 17 به‌عنوان سبک‌وزن‌ترین لپ‌تاپ 17 اینچی جهان با کاهش قیمتی 25 درصدی به مشترکان برتر وب‌سایت آمازون به فروش خواهد رسید.
کاهش قیمت 25 درصدی برای سبک‌ترین لپ‌تاپ 17 اینچی جهان
لپ‌تاپ ال‌جی Gram 17 به‌عنوان سبک‌وزن‌ترین لپ‌تاپ 17 اینچی جهان با کاهش قیمتی 25 درصدی به مشترکان برتر وب‌سایت آمازون به فروش خواهد رسید.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  techradar، لپ‌تاپ ال‌جی Gram 17Z90N سبک‌وزن‌ترین لپ‌تاپ 17 اینچی جهان است که اکنون در حدود قیمت 1000 دلار برای مشترکان برتر آمازون به فروش می‌رسد.
 
 این لپ‌تاپ 1.35 کیلویی حتی از بسیاری از لپ‌تاپ‌های 14 اینچی نیز سبک‌تر است. صفحه‌نمایش در نظر گرفته شده برای آن از نوع WQXGA غیر لمسی با رزولوشن 2560 در 1600 است. در قلب این محصول از پردازنده نسل دهم اینتل Core i5-1035G7 استفاده شده است و کارت گرافیکی در نظر گرفته شده برای آن از نوع آیریس پلاس شرکت اینتل است.
 
 
 
قابلیت‌های دیگری نظیر برخورداری از 8 گیگابایت رم، 512 گیگابایت حافظه اس اس دی، حس گر اثرانگشت، اتصال تاندربولت، فناوری اولترا ساوند DTS: X و باتری 80 وات بر ساعت که با قدرت شارژ دهی 18 ساعته موجب شده است که این لپ‌تاپ ال‌جی به یکی از هیجان‌انگیزترین نوت‌بوک‌های چند سال اخیر تبدیل شود.
 
علاوه بر این کیبورد مجهز به نور پس‌زمینه، کیپد اختصاصی برای اعداد و امکان به‌روزرسانی و ارتقای برخی از اجزا موجب شده است که Gram 17Z90N انقلابی را در صنعت لپ‌تاپ‌های سبک‌وزن و بسیار نازک ایجاد کند و به یکی از گزینه‌های اصلی برای کسب‌وکارها تبدیل شود.
 
بااین‌حال نقدهای زیادی درزمینهٔ اسپیکرهای این لپ‌تاپ شده است و این انتقادها تا جایی پیش رفته‌اند که برخی از افراد بلندگوهای LG Gram 17 را نمادی از هرگونه اشتباه در بلندگوهای لپ‌تاپ می دانند. این بلندگوها اصلا بیس ندارند و صدای آن‌ها زیاد نمی‌شود. به همین خاطر اگر قصد خرید این لپ‌تاپ را دارید حتما به یک هدفون قوی نیاز پیدا خواهید کرد.
 
کد مطلب: 62729
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام