کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سری جدید کارت‌های حافظه سامسونگ مناسب برای شرایط سخت

سايت خبری ايتنا , 29 مهر 1399 ساعت 7:00

ایتنا- کمپانی سامسونگ به‌تازگی از سری جدید کارت‌های حافظه مقرون‌به‌صرفه و مقاوم در برابر شرایط سخت رونمایی کرد.


کمپانی سامسونگ به‌تازگی از سری جدید کارت‌های حافظه مقرون‌به‌صرفه و مقاوم در برابر شرایط سخت رونمایی کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، سامسونگ به‌تازگی از دو کارت حافظه جدید با سرعت بالاتر به‌منظور پخش ویدیوهای 4K و دوام بیشتر رونمایی کرد. این دو کارت‌های حافظه بانام‌های پرو پلاس و ایوو پلاس و با ظرفیت‌های 32، 64، 128 و 256 گیگابایتی به بازار عرضه شده‌اند.
 
سرعت خواندن و نوشتم اطلاعات سری پرو پلاس که رده بالاتری نیز دارد به ترتیب 100 و 90 مگابایت بر ثانیه است و این در حالی است که سرعت انتقال ایوو پلاس 100 مگابایت بر ثانیه است.  کمپانی سامسونگ اظهار کرده است که این کارت حافظه برای سینماگران و عکاسان حرفه‌ای مناسب است و درعین‌حال می‌تواند پاسخگوی نیاز یوتیوبرها نیز باشد.
 

 
 
سامسونگ در رابطه با دوام این کارت حافظه نیز مدعی شده است و اعلام کرده که این سازه‌ها می‌توانند تا 72 ساعت در استخری عمیق از آب‌شور دوام بیاورند. آن‌ها می‌توانند در دمای منفی 25 درجه تا 85 درجه سلسیوس نیز دوام بیاورند. همچنین کارت‌های حافظه یاد شده به‌راحتی می‌توانند ماشین‌های اکس ری، مگنت و افتادن از ارتفاع 5 فوتی را تحمل کنند.
 
علاوه بر این قیمت در نظر گرفته شده برای این کارت‌های حافظه بسیار مقرون‌به‌صرفه است. نسخه 32 گیگابایتی ایوو پلاس تنها 7 دلار و نسخه 256 گیگابایتی آن 40 دلار قیمت دارد. درعین‌حال بازه قیمتی پرو پلاس از 10 دلار برای نسخه 32 گیگابایتی آغاز شده و نسخه 256 گیگابایتی آن 50 دلار قیمت دارد.
 
 تمامی این کارت‌های حافظه در ماه جاری به بازار عرضه خواهند شد و تنها عرضه نسخه‌های 32 و 64 گیگابایتی از سری پرو پلاس تا تاریخ 8 نوامبر به تأخیر خواهد افتاد.
 


کد مطلب: 62725

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/62725/سری-جدید-کارت-های-حافظه-سامسونگ-مناسب-شرایط-سخت

ايتنا
  https://www.itna.ir