۰
plusresetminus
جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۹

تمهیدات نوکیا برای سلامت کارکنان در پاندمی

ایتنا - شرکت نوکیا سیستم اتوماتی طراحی کرده که از یک دوربین حرارت سنج و آنالیز ویدیویی فوری برای تشخیص نشانه‌های بیماری کووید ۱۹ و چک استفاده از ماسک توسط افراد استفاده می‌کند.
تمهیدات نوکیا برای سلامت کارکنان در پاندمی


شرکت فنلاندی نوکیا در تلاش برای حمایت از کارکنانی که به محل کار بازگشته اند، این سیستم را مدت دو ماه است در کارخانه اش در چنای هند بکار گرفته و بیش از ۲۰۰ هزار نفر را در این تاسیسات مونیتور کرده است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، نوکیا که در پی وضع قرنطینه از سوی دولت هند، برای مدتی تعطیل شده بود بیش از هزار کارمند دارد.

آمیت شاه، مدیر بخش آنالیتیک و اینترنت اشیاء نوکیا به رویترز گفت: سیستم نوکیا افرادی که حرارت بالایی دارند یا ماسک به صورت نزده اند را شناسایی کرده و به مرکز فرمان خبر می دهد.

مسائل حریم خصوصی در این سیستم رعایت شده و چهره‌ها برای عمل به مقررات داخلی، محو شده اند و از یک محل مرکزی مونیتور می‌شوند.

شاه گفت: کارخانه‌ها و مراکز تحقیقات و توسعه نوکیا از این سیستم استفاده می کنند و مذاکراتی برای استفاده از این سیستم در آمریکای شمالی، آمریکای لاتین و آسیا و در بخش‌هایی شامل مدارس و ساختمان‌های دولتی وجود دارد.

بر اساس گزارش رویترز، نوکیا اعلام کرده که مشتریان می توانند قابلیت‌های دیگری مانند نگهداری دستگاه و تهدیدات امنیتی را به این سیستم اضافه کنند.
کد مطلب: 62721
برچسب ها: نوکیا کرونا
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام