کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فقدان شارژر آیفون 12 و باقی قضایا!

سايت خبری ايتنا , 27 مهر 1399 ساعت 2:00

ایتنا - در داخل جعبه یک آیفون 12، یک سیم USB-C و احتمالا یک راهنما و اسناد مربوطه به خریدار تحویل داده می‌شود. ولی خبری از ایرباد، هدفون، و شارژر دیواری نخواهد بود.


اپل اعلام کرد که دیگر آداپتور AC در جعبه آیفون جدیدش قرار نخواهد داد. با این اقدام، این شرکت قادر خواهد بود تا این محصول را با جعبه کوچکتری به بازار عرضه کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، کوچک شدن جعبه‌ها این امکان را فراهم خواهد آورد که این شرکت بتواند 70 درصد گوشی بیشتر را در یک پالت ارسال جای دهد – ولی به هر حال این سوال برای علاقه‌مندان وجود خواهد داشت که برای شارژ آن چه کنند.
 
اپل فاش ساخته است که در آیفون جدیدش استفاده از BFR، PVC، بریلیوم و جیوه را کاهش داده است. این شرکت گفته است که در بسته‌بندی این محصول از الیاف دارای سازگاری بیش از 90 درصدی با محیط زیست استفاده شده است. این بدان معناست که شما می‌توانید جعبه آن را با خیال راحت داخل سطح زباله بیاندازید و نگران تاثیر منفی آن بر محیط زیست نباشید.
  


اما نیاز به شارژر چطور. در داخل جعبه یک آیفون 12، یک سیم USB-C و احتمالا یک راهنما و اسناد مربوطه به خریدار تحویل داده می‌شود. ولی خبری از ایرباد، هدفون، و شارژر دیواری نخواهد بود. برای رفع این نقیصه به یک آداپتور که از قبل داشته‌اید (که بسیار هم محتمل است) یا یک شارژر وایرلس نیاز خواهید داشت.
 
اپل همچنین اعلام کرده است که آیفون جدید با یک اکوسیستم MagSafe جدید کار خواهد کرد. مگ‌سیف یک شارژر بی‌سیم است که با یک مگنت به پشت آیفون 12 متصل می‌شود.
 
 


کد مطلب: 62717

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/62717/فقدان-شارژر-آیفون-12-باقی-قضایا

ايتنا
  https://www.itna.ir