۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۸

دامنه ir سرعت سایت‌ها را افزایش می‌دهد

ایتنا - تست پایداری سیستم DNS دامنه داخلی ir. برگزار شد و با انجام این تست و انتقال دامین‌های داخلی، پایداری شبکه بیشتر شده و سرعت بازگشایی سایت‌هایی که روی دامنه ir. هستند، بالاتر می‌رود.
دامنه ir سرعت سایت‌ها را افزایش می‌دهد


دامین یا دامنه (Domain) نامی است که وب‌سایت از طریق آن قابل دستیابی بوده و به طور کلی از دو بخش نام و پسوند تشکیل شده است. نام دامنه بخشی است که گویای نام برند یا فعالیت شما بوده و آن را به دلخواه خود انتخاب می‌کنید.

به گزارش ایتنا از ایسنا، پسوندهای مجاز و معتبر در واقع پسوندهایی هستند که توسط کمیته مخصوص تأیید و تصویب پسوندها یعنی آیکن (ICANN) تأیید شده باشند. نمونه‌های پسوندهای متداول com،org و ir هستند و انتخاب نام دامنه مناسب و ساده بسیار مهم بوده و همچنین در رتبه‌بندی (Ranking) نتایج جست‌وجوی گوگل نیز تأثیرگذار است.

در این راستا به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، تست پایداری سیستم DNS دامنه داخلی ir. با حضور مشاور وزیر در حوزه پدافند غیرعامل، نمایندگان قرارگاه ثارالله و سازمان پدافند غیرعامل، معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات و مدیرکل نظارت بر سرویس‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری برگزار شد.

در این تست که فاز اول آن در سالن مانیتورینگ سرویس‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری برگزار شد، پایداری انتقال دامین‌های داخلی با همکاری اپراتورهای ارایه‌دهنده خدمات اینترنت ثابت و سیار، شرکت ارتباطات زیرساخت و مناطق ۹ گانه رگولاتوری تست شد. در پی انجام تست پایداری DNS و انتقال دامین‌های داخلی، پایداری شبکه بیشتر شده و سرعت بازگشایی سایت‌هایی که روی دامنه ir. هستند بالاتر می‌رود.
کد مطلب: 62712
برچسب ها: دامنه ir
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Romania
دامنه در رنک اثر داره؟ اینا داری میزنی جاده خاکی
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام