کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کاهش قیمت رکوردشکن تبلت‌های سامسونگ گلکسی در هفته گذشته

سايت خبری ايتنا , 27 مهر 1399 ساعت 6:00

ایتنا- حراجی اخیر دربازار فروش آنلاین و دیحیتالی موجب شده است که شاهد یک رکورد بسیار جدید در زمینه کاهش قیمت برای محصولات باشیم و این بار شاهد رکوردی ویژه در زمینه کاهش قیمت برای تبلت‌های سامسونگ گلکسی هستیم.


حراجی اخیر دربازار فروش آنلاین و دیحیتالی موجب شده است که شاهد یک رکورد بسیار جدید در زمینه کاهش قیمت برای محصولات باشیم و این بار شاهد رکوردی ویژه در زمینه کاهش قیمت برای تبلت‌های سامسونگ گلکسی هستیم.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از Techradar، آمازون با روز ویژه آمازون پرایم توانسته است تا دوران کرونا را به یک هیجان ویژه وراد کند و تخفیف‌های این شرکت همه را شگفت زده کرده است.
 
بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده درباره این تخفیف شاهد این هستیم که شرکت سامسونگ محصولات رده تبلت خود را با قیمت‌هایی رکورد شکن در آمازون برای فروش قرار داده است.
 
برای مثال باید بدانید که گلکسی تب اس 6 با کاهش قیمت اورنکردنی 99 دلار و 99 سنت به بازار مصرف عرضه می‌شود و مدل 8 اینچی گلکسی تب A نیز با کاهش قیمت مشابهی به کاربران عرضه شده است.
 

 
 
نسخه 10 اینچی این تبلت نیز با کاهش و تخفیف قیمت 100 دلاری به کاربران عرضه خواهد شد و به جای 280 دلار با قیمت 180 دلار قابل دسترسی است.
 
اگر بخواهید یک تبلت بسیار نیرومند را در اختیار داشته باشید که در نوع خود تقریبا در حد یک کامپیوتر خانگی نیرومند عمل می‌کند می‌توانید به جای پرداخت 730 دلار برای یک تبلت تنها نیاز به پرداخت رقم 580 نیاز خواهید داشت.
 
به این ترتیب باید شاهد رشد آمار فروش محصولات رده تبلت سامسونگ در گزارش‌های مالی پیش روی این شرکت بود و شاید این ترفند بتواند جهشی بزرگ در این رده از دستگاه‌ها به وجود بیاورد.
 


کد مطلب: 62695

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/62695/کاهش-قیمت-رکوردشکن-تبلت-های-سامسونگ-گلکسی-هفته-گذشته

ايتنا
  https://www.itna.ir