کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کمپانی Vivo از عرضه گوشی جدید با دوربین کشویی خبر داد

21 مهر 1399 ساعت 11:40

ایتنا - ​​​​​​​شرکت ویوو از تولید نمونه مفهومی یک گوشی جدید خبر داده که دارای دوربین کشویی است و این دوربین را می‌توان از گوشی جدا کرد.



شرکت ویوو قبلاً هم گوشی‌هایی عرضه کرده بود که دارای قاب شیشه‌ای یکپارچه بودند. ویوو به علت عرضه گوشی‌های دارای دوربین‌های کشویی نیز شهرت دارد و حالا برای اولین بار نمونه اولیه یک گوشی با دوربین کشویی جداشدنی را تولید کرده است.

به گزارش ایتنا از مهر، این دوربین جداشدنی بعد از کنده شدن از گوشی به طور مستقل قابل استفاده بود و می‌توان آن را با استفاده از تلفن همراه کنترل کرد و برای عکاسی و فیلمبرداری به کار گرفت.

تنها دوربین سلفی گوشی مفهومی مذکور که IFEA نام گرفته، به این شکل قابل جداشدن است و به نظر می‌رسد این کار با هدف تسهیل عکاسی و فیلمبرداری صورت گرفته است. برای تسهیل فعالیت دوربین این گوشی یک باتری و یک مدار مستقل در محفظه آن گنجانده شده است. دوربین مذکور را می‌توان برای عکاسی از زوایا و مناظر مختلف بر روی سطوح گوناگون قرار داد یا حتی به جایی یا به اشخاص، وسایل و حیوانات چسباند.

برای اطلاع کاربران از جدا شدن دوربین از گوشی یک پیام هشدار نیز به نمایش درمی‌آید. هنوز مشخص نیست تولید انبوه این گوشی چه زمانی آغاز می‌شود و قیمت آن به چه میزان خواهد بود.


کد مطلب: 62685

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/62685/کمپانی-vivo-عرضه-گوشی-جدید-دوربین-کشویی-خبر

ايتنا
  https://www.itna.ir