۱
۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۵

آذری جهرمی خبر از انتشار کیفیت اینترنت داد

ایتنا - محمدجواد آذری جهرمی در اینستاگرام نوشت: کیفیت اینترت حق شماست و ما وظیفه داریم همه تلاشمان را به کار بگیریم تا آن را هر روز بهبود دهیم.
آذری جهرمی خبر از انتشار کیفیت اینترنت داد

به گفته وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گزارشی از کیفیت اینترنت در مناطق مختلف ایران منتشر خواهد شد

به گزارش ایتنا از ایسنا، مصرف اینترنت در ایام کرونا افزایش پیدا کرد و به‌دنبال آن، اینترنت با افت کیفیت روبرو شد. البته در مقایسه با روزهای ابتدایی شیوع کرونا در کشور که شرکت‌های اینترنت آمادگی ارائه خدمات به تعداد زیادی از کاربران را نداشتند، اکنون کیفیت اینترنت به وضعیت سابق برگشته است،‌ کما اینکه مسئولان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز وعده بهبود وضعیت اینترنت را دادند.

در این راستا محمدجواد آذری جهرمی - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - در اینستاگرام نوشت: کیفیت اینترت حق شماست و ما وظیفه داریم همه تلاشمان را به کار بگیریم تا آن را هر روز بهبود دهیم. گزارش مفصلی از کیفیت اینترنت در مناطق مختلف ایران آماده کردیم که هفته بعد منتشر خواهیم کرد.

او همچنین با انتشار تصاویری از مقایسه کیفیت شرکت‌های اینترنت خانگی و همراه، خاطرنشان کرد: قطعا نظارت همگانی و شفافیت، باعث بهبود کیفیت خواهد شد.
کد مطلب: 62684
نام شما
آدرس ايميل شما


a
feedback
Iran, Islamic Republic of
«کیفیت اینترت حق شماست و ما وظیفه داریم همه تلاشمان را به کار بگیریم تا آن را هر روز بهبود دهیم.»
هزاران سپاس برای اظهار همین جمله ، و ای کاش ، سایر وزیران و مدیران ، جملاتی مشابه را اظهار کنند ، کمی حس همدردی جای دوری نمی رود ، چه میشد اگر می گفتند «همسان سازی حقوق ها حق شماست ، بهره مند شدن از بهداشت و درمان با کیفیت و متناسب با درآمد حق شماست ، آموزش و پرورش در فضای مناسب و با کیفیت حق شماست ، داشتن آرامش و امید به فردا حق شماست ، و.....»
برادران و عزیزان ، مدیران و دولتمردان محترم ، همین کلمات ساده و صادقانه بسیار راهگشاست ، و یا شاید کلمات و ادبیات صادقانه هم تحریم است و ما بیخبریم!!!!
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام