۱
۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۴۰

رکورد همراه اول: سرویس‌دهی همزمان به ۶۰ میلیون مشترک

ایتنا - اپراتور همراه اول از رکورد سرویس دهی همزمان به 60 میلیون مشترک خبر داد.
رکورد همراه اول: سرویس‌دهی همزمان به ۶۰ میلیون مشترک

به گزارش ایتنا از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به عنوان اپراتور نخست تلفن همراه کشور توانسته با تعیین چشم‌انداز «تبدیل شدن به یکی از رهبران بازار ICT منطقه با ارائه خدمات و راهکارهای هوشمند با هدف توانمندسازی اکوسیستم دیجیتال»، سرویس دهی شبکه‌اش را بیش از پیش ارتقاء دهد.

طبق جدیدترین آمارهای این اپراتور، با ظرفیت‌سازی صورت گرفته در سال‌های اخیر، تعداد سرویس‌گیرندگان همزمان از شبکه همراه اول از مرز 60 میلیون مشترک گذشته است که حدود 71 درصد از جمعیت کشور را شامل می شود.

گفتنی است سرویس دهی همزمان همراه اول در سال 1396 برای حدود 48 میلیون مشترک انجام شده که در سال جاری نسبت به سال مذکور حدود 25 درصد افزایش داشته است.

همچنین طبق این گزارش، در سه ماهه نخست سال جاری، همراه اول به دلیل ظرفیت سازی صورت گرفته در شبکه و پوشش گسترده، میزبان بیش از 8 میلیون مشترک ایرانسل و 3.5 میلیون مشترک رایتل بوده است.
 
 
کد مطلب: 62670
نام شما
آدرس ايميل شما


a
feedback
Iran, Islamic Republic of
«اپراتور همراه اول از رکورد سرویس دهی همزمان به 60 میلیون مشترک خبر داد.»
«همراه اول به دلیل ظرفیت سازی صورت گرفته در شبکه و پوشش گسترده، میزبان بیش از 8 میلیون مشترک ایرانسل و 3.5 میلیون مشترک رایتل بوده است.»
این توانمدی جای تبریک دارد ، و جذب شدن مشترکین سایر اپراتورها به همراه اول جای تعجب ندارد ، طبیعی ست که همه جذب خدمات بهتر بشوند ، اما یک سوال ، این شکل حرکت آیا به سمت انحصارگرایی متمایل نیست؟ و همه می دانند هر زمان حس رقابت ضعیف شود به طور معمول در هر زمینه ای باید منتظر افت کیفیت و اجرای سیاست های کاری یکسویه باشیم ، هر چند که عملا سرمایه گذار اصلی هر دو اپراتور عمده کشور تقریبا مشترک است ، اما به هر حال سمت و سوی انحصار در هیچ زمینه ای مفید نبوده و نخواهد بود ، انحصار شاید مشابه تشک کشتی باشد که تنها یک نفر برروی آن باشد و عاقبت دستش به عنوان کشتی گیر برنده بالا رود! نه؟
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام