۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۴:۰۰

شکست رسمی آمازون در تولید بازی‌های کامپیوتری

ایتنا- کمپانی آمازون به‌تازگی به‌صورت رسمی اعلام کرده است که به‌زودی بازی Crucible که به‌عنوان رقیبی برای Call of Duty ساخته‌شده بود، از دسترس خارج خواهد شد.
شکست رسمی آمازون در تولید بازی‌های کامپیوتری
کمپانی آمازون به‌تازگی به‌صورت رسمی اعلام کرده است که به‌زودی بازی Crucible که به‌عنوان رقیبی برای Call of Duty ساخته‌شده بود، از دسترس خارج خواهد شد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، کمپانی آمازون در ابتدای امسال سعی کرد که با عرضه دوباره بازی سطح بالایی به نام Crucible وارد دنیای بازی‌های کامپیوتری شود. این بازی چندنفره در ماه مه به بازار عرضه شد اما چندی از عمر آن نگذشته بود که این بازی دوباره به حالت بتا درآمد.
 
امروز این تیم با عرضه یک پست اعلام کرد که پس از دریافت بازخوردهای این بازی در دوران بتا، تصمیم گرفته است که توسعه آن را به‌صورت کامل متوقف کند.
 
 
 
هزینه انجام شده برای تمامی خریدهای درون برنامه این بازی به کاربران بازگردانده می‌شود و تیم سازنده این بازی به پروژه‌ای دیگر در آمازون گیمز به نام نیو ورلد منتقل خواهد شد.
 
روند تعطیلی این بازی به این صورت است که در ابتدا پلی تست نهایی اجرا خواهد شد و پس از آن در یک رخداد از این بازی خداحافظی خواهد شد. پس از آن بازیکنان می‌توانند تا 9 نوامبر که تاریخ خاموش شدن سرورهای این بازی است، به گیم های کاستوم دسترسی داشته باشند.
 
آمازون سعی کرد که با عرضه این بازی در برابر بازی‌هایی نظیر Call of Duty، Valorant و Overwatch قد علم کند اما درنهایت به‌هیچ‌عنوان نتوانست در این زمینه موفق شود. هم‌اکنون باید منتظر بود و دید که چه بر سر سایر پروژه‌های بازی آمازون خواهد آمد و آیا آن‌ها می‌توانند به موفقیت برسند یا درنهایت با شکست مواجه خواهند شد.
 
کد مطلب: 62660
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام