۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۰

آغاز آزمایش نخستین سرعت آپلود یک گیگابیتی به وسیله کابل

ایتنا- اینترنت کابلی در ایالات‌متحده هنوز با محدودیت‌های فراوانی همراه است اما کمپانی کام کست قرار است تا به‌زودی با تست سرعت آپلود یک گیگابیتی این محدودیت را تا حد ممکن از سر راه بردارد.
آغاز آزمایش نخستین سرعت آپلود یک گیگابیتی به وسیله کابل
اینترنت کابلی در ایالات‌متحده هنوز با محدودیت‌های فراوانی همراه است اما کمپانی کام کست قرار است تا به‌زودی با تست سرعت آپلود یک گیگابیتی این محدودیت را تا حد ممکن از سر راه بردارد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، کمپانی کام کست چند سال قبل عرضه سرویس اینترنت کابلی 1 گیگابیت را آغاز کرد و هم‌اکنون این سرویس در سراسر آمریکا فعال است. بااین‌حال نکته اینجاست که سرعت آپلود این سرویس به‌اندازه اینترنت فیبر نوری نیست.
 
بسیاری از سرویس‌های فیبر نوری هم‌اکنون سرعت آپلود و دانلود چند گیگابیتی به کاربر ارائه می‌کنند. البته بسته Xfinity به‌سرعت آپلود 35 مگابیت بر ثانیه محدود است و این در حالی است که استریم های ویدئویی و تولید محتوا در دنیای امروزی بسیار بیشتر از گذشته شده است.
 
 
 
بااین‌حال کمپانی کام کست این هفته تستی را انجام داد که به‌موجب آن سرعت دانلود و آپلود سرویس اینترنت خانگی‌اش به 1.25 مگابیت بر ثانیه می‌رسد. هنوز مشخص نیست که این سرویس چه زمانی به‌صورت گسترده برای کاربران عرضه خواهد شد اما آن‌ها توانستند Distributed Access Architecture یا DAA خود را با ترکیبی از فیبر نوری دیجیتال و Remote PHY ارائه کنند.
 
تونی ورنر به‌عنوان مدیر کام کست در بیانیه‌ای اعلام کرد که:« نقطه قوت فناوری شبکه ما آن است که توانایی آن را داریم که این سرعت‌های نسل بعدی را در آینده بدون کندن باغچه‌ها یا شروع پروژه‌های ساخت‌وساز عظیم به ده‌ها میلیون خانه ارائه کنیم. این فناوری مسیر را برای برطرف کردن  نیازهای آینده و تحقق سرعت‌های چند گیگابیتی متوازن برای همه و نه چند شخص خاص هموار می‌کند.»
 
اینترنت فیبر نوری هنوز برای تمامی خانه‌های آمریکایی در دسترس نیست و این پروژه ممکن است موجب شود که این کشور بتواند سرعت آپلود اینترنت خانگی را افزایش بیش‌ازپیش افزایش بدهد و نیاز تولیدکنندگان محتوای خانگی را به‌راحتی برطرف کند.
 
کد مطلب: 62659
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام