۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۳۸
فیل اسپنسر تائید کرد:

مایکروسافت اکس کلاود برای iOS عرضه خواهد شد

ایتنا- به نظر می‌رسد مشکلات سخت‌گیرانه اپل برای نرم‌افزارهای قابل استفاده در دستگاه‌های این شرکت بر روی مایکروسافت تاثریر نداشته است زیرا این شرکت به‌صورت رسمی تائید کرده است که سیستم اکس کلاود را برای محصولات میزبان iOS به کاربران عرضه خواهد کرد.
مایکروسافت اکس کلاود برای iOS عرضه خواهد شد
به نظر می‌رسد مشکلات سخت‌گیرانه اپل برای نرم‌افزارهای قابل استفاده در دستگاه‌های این شرکت بر روی مایکروسافت تاثریر نداشته است زیرا این شرکت به‌صورت رسمی تائید کرده است که سیستم اکس کلاود را برای محصولات میزبان iOS به کاربران عرضه خواهد کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  Engadget، سیاست‌های اپل برای محصولات حاضر در بازار اپل استور روز‌به‌روز تشدید می‌شوند و این مورد درباره موارد استریم بازی تحت ساختارهای ابری را بیش از سایر رده‌ها تحت تاثیر قرار داده است.
 
با این وجود شرکت مایکروسافت در حال تست کردن سیستم استریم بازی اکس کلاود است. البته این فرایند به خوبی جلو نمی‌رود زیرا محدودیت‌های اپل برای این محصول نیز دردسرساز شده است.
 
  

با توجه به این شرایط پیش‌بینی می‌شد که مایکروسافت از موضع خود عقب نشینی کند ولی یکی از مدیران این شرکت یعنی فیل اسپنسر اعلام کرده است که برنامه‌ها تغییری نخواهند کرد.
 
بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی اسپنسر، سیستم اکس کلاود به صورت رسمی برای محصولات میزبان سیستم عامل iOS عرضه خواهد شد ولی هنوز جزئیات این کار مشخص نیست و به ‌نظر می‌رسد که توافقات زیادی با اپل باقی مانده است.
 
تاریخ رسمی عرضه اکس کلاود برای iOS هنوز مشخص نیست ولی مسلما این سیستم در سال 2021 به بازار عرضه خواهد شد. شایان ذکر است که این سیستم برای سیستم عامل ویندوز 10 نیز عرضه خواهد شد.
 
همچنین هنوز مشخص نشده است که این سیستم چه بازی‌هایی را برای کاربران خود به همراه خواهد داشت و مسلما در آینده‌ای نزدیک شاهد ارائه اطلاعات بیشتری از سوی شرکت مایکروسافت خواهیم بود.
 
کد مطلب: 62657
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام