۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۶

اطلاعاتی جدید درباره قیمت و مشخصات فنی آیفون 12

ایتنا- خبر خوشحال کننده برای دوستداران محصولات اپل این است که به تازگی اخباری جدید از آخرین نسخه آیفون منتشر شده است که از قیمت و مشخصات فنی این محصولات پرده برداشته است.
اطلاعاتی جدید درباره قیمت و مشخصات فنی آیفون 12
خبر خوشحال کننده برای دوستداران محصولات اپل این است که به تازگی اخباری جدید از آخرین نسخه آیفون منتشر شده است که از قیمت و مشخصات فنی این محصولات پرده برداشته است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از Cnet، رخداد رسمی اپل قرار است تا سه شنبه اینده انجام شود ولی پیش از رخ دادن این نشست رسمی، اخباری جدید درباره آیفون  و سایر محصولات این شرکت  به رسانه‌ها راه یافته است که هیجان این رخداد را به شدت بیشتر کرده است.
 
بر اساس این اخبار منتشر شده به نظر می‌رسد که قرار است تا محصولات جدید سری آیفون در چند مدل مختلف و تحت نام سری آیفون 12 به بازار عرضه شوند و قیمت این محصولات بین 699 تا 1099 دلار خواهد بود.
 
مدل‌های این محصول قرار است تا شامل آیفون 12 مینی با نمایشر 5.4 اینچی باشد که پایین تریبن قیمت را به خودش اختصاص داده و با قیمت 699 دلار برای مدل پایه عرضه خواهد شد و تاریخ آغاز پیش فروش این مدل روزهای 13 و 14 اکتبر خواهد بود.
 
دومین مدل آیفون 12 عادی خواهد بود که نمایشگری 6.1 اینچی داشته و با قیمت پایه 799 دلار عرضه خواهد شد. تاریخ آغاز پیش فروش این مدل چند روز پس از مدل قبلی یعنی روزهای 16 و 17 اکتبر خواهد بود و تاریخ عرضه رسمی آن نیز احتمالا 23 یا 24 اکتبر خواهد بود.
 
 
 
دیگر اطلاعات منتشر شده درباره این محصولات این است که قرار است تا حافظه داخلی این دو مدل بین 64 تا 256 گیگابایت باشد که مسلما بر روی قیمت پرداختی تاثیر خواهد داشت.
 
دیگر مدل سری آیفون، آیفون 12 پرو است که با قیمت پایه 999 دلار به بازار عرضه خواهد شد. این محصول دارای لنز ویژه از نوع تله فوتو خواهد بود که زوم اپتیکال 4X را به همراه حسگرهای Lidar برای تشخیص عمق ارائه می‌کند.
 
این سیستم حسگر ویژه درست مشابه چیزی است که پیش از این در آیپد پرو از آن استفاده شده بود. همچنین شروع پیش فروش این مدل در روزهای 16 و 17 اکتبر خواهد بود و تاریخ عرضه نیز چند روز بعد یعنی 23 یا 24 اکتبر خواهد بود.
 
نمایشگر آیفون 12 پرو ابعادی 6.1 اینچی خواهد داشت ولی این محصول آخرین مدل این سری نیست بلکه آیفون 12 مکس نیز با نمایشگر 6.7 اینچی با قیمت 1099 دلاری نیز در این فهرست حضور دارد.  این محصول علاوه بر موارد یاد شده در آیفون 12 پرو، زوم 5X را نیز به همراه داشته و حافظه داخلی حداقل 128 گیگابایت و حداکثر 512 گیگابایتی را به کاربران خود عرضه خواهد کرد.
 
این محصول در اواسط ماه نوامبر یعنی 13 یا 14 نوامبر پیش فروش خواهد شد و یک هفته بعد در تاریخ 20 یا 21 نوامبر نیز به صورت رسمی روانه بازار مصرف خواهد شد.
 
شایان ذکر است که اپل قرار است تا از محصولاتی مانند هوم پاد مینی با قیمت 99 دلار و شارژر MagSafe نیز رونمایی کند که هنوز اطلاعات زیادی درباره این محصولات منتشر نشده است.
 
کد مطلب: 62656
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام