۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۶:۰۰

مانیتور UltraSharp 32 HDR 4K دل، رقیبی برای نمایشگر اپل پرو

ایتنا - گنجاندن زون‌های کاهنده سبب می‌شود تا کاربران بتوانند انتظار کنتراست کیفیت بالایی را با رنگ سیاه عمیق داشته باشند.  
مانیتور UltraSharp 32 HDR 4K دل، رقیبی برای نمایشگر اپل پرو
شرکت Dell چند محصول جدید را معرفی کرد که یکی از آنها مانتیور جدید UltraSharp 32 HDR PremierColor است.
بنا بر اعلام این شرکت، این نخستین مانیتور 4K ساخته شده برای متخصصانی است که دارای 2000 زون نور پس زمینه کاهنده مینی-LED است. همانند تلویزیون‌هایی که دارای تکنولوژی مشابه با این هستند، گنجاندن زونهای کاهنده سبب می‌شود تا کاربران بتوانند انتظار کنتراست کیفیت بالایی را با رنگ سیاه عمیق داشته باشند.  
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، روشن است که مانیتورهای حرفه‌ای برای افرادی ساخته می‌شوند که نیاز به تصویر بسیار دقیق و کیفیت بالا دارند. این نمایشگرها غالبا دارای رنگ‌های گسترده، ابزارهای کالیبراسیون تعبیه‌شده داخلی، و ویژگیهای دیگری مفید برای طراحان گرافیک، عکاسان، فیلمبرداران و دیگرانی هستند که با رسانه‌های دیداری کار می‌کنند. مانیتور جدید UltraSharp 32 HDR PremierColor دل (مدل UP3221Q) به این بازار ملحق می‌شود.
 
قابل توجه‌ترین ویژگی آن رزولوشن 4K و زون‌های نور پس‌زمینه کاهنده مستقیم مینی-ال‌ای‑دی 2000 (2k) آن است. کاربران می‌توانند انتظار پشتیبانی رنگی گسترده با پوشش رنگ DCI-P3 در 99.8 درصد، و همچنین پشتیبانی VESA DisplayHDR 1000، است. بنا بر توضیحات دل، کاربران می‌توانند انتظار بازتولید رنگ یکدست و دقیق بر روی کل پانل 32 اینچ را داشته باشند، به ویژه برای تماشای فیلم و فایل‌های ویدئویی.
 

همانگونه که می‌توان برای یک مانیتور حرفه‌ای که برای متخصصان گرافیکی انتظار داشت طراحی شده انتظار داشت، این مدل همچنین دارای یک کالری‌سنج Calman Powered  تعبیه‌شده است، که باعث می‌شود نمایشگر آن را بتوان کالیبره کرد حتی در صورتی که یک PC به آن متصل نشده باشد. ویژگی‌های دیگر آن عبارتند از DisplayPort 1.4، HDMI 2.0، دو پورت Thunderbolt 3،  USBو یک روشنایی ماکسیموم (HDR) برابر با 1,000 cd/m2.  
 
روشن است که این مدل جدید دل برای رقابت با Pro Display XDR اپل که قیمتی مشابه با آن دارد عرضه می‌شود که دارای یک مانیتور 32 اینچی است که دارای یک پانل Retina 6K است و برای تولیدکنندگان محتوا طراحی شده است. همانند این مدل اپل، دل هم قیمت مدل UltarSharp 32 HDR PremierColor را 4999 دلار آمریکا تعیین کرده است؛ این نمایشگر از 5 نوامبر برای خرید قابل دسترسی خواهد شد.
  
کد مطلب: 62632
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام