کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اینستاگرام با قابلیت‌های جدید قدم به ده سالگی گذاشت

سايت خبری ايتنا , 20 مهر 1399 ساعت 8:00

ایتنا- اینستاگرام به‌صورت رسمی 10 ساله شد و قرار است تا گذر از دهه اول عمر خود را با عرضه قابلیتی که افراد را به رفتار خوب با یکدیگر تشویق می‌کند، جشن بگیرد.


اینستاگرام به‌صورت رسمی 10 ساله شد و قرار است تا گذر از دهه اول عمر خود را با عرضه قابلیتی که افراد را به رفتار خوب با یکدیگر تشویق می‌کند، جشن بگیرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، کمپانی اینستاگرام اعلام کرده است که آن دسته از هشدارهای درون برنامه‌ای خود که کاربران را از گذاشتن کامنت های با محتوای نامناسب منع می‌کند، توسعه خواهد داد. این هشدارهای جدید به‌جای درخواست از مردم در رابطه با بازنگری در کامنت‌های بی‌ادبانه به آن‌ها خاطرنشان می‌کند که اینستاگرام ممکن است در صورت مشاهده شکسته شدن قوانینش، حساب کاربری فرد خاطی را غیرفعال کند.
 
البته اینستاگرام در پی سیاست‌های ضد قلدری و رفتار نامناسب در این شبکه اجتماعی به‌صورت کامل افراد را از پست کردن کامنت های منفی باز‌نمی‌دارد اما تنها از آن‌ها می‌خواهد که قبل از پست کردن محتوای یاد شده برای بار دیگر آن را خوانده و درباره انتشار آن تجدیدنظر کنند.
 


علاوه بر این اینستاگرام دریافت‌کنندگان چنین پیام‌هایی را نیز در نظر داشته و اظهار کرده است که قابلیت جدیدی را تست می‌کند که در آن کامنت‌هایی که مشابه کامنت‌هایی هستند که پیش‌ازاین ریپورت شده‌اند، به‌صورت خودکار از دید کاربر پنهان می‌شوند.
 
همچنین قرار است تا ویژگی نقشه عکس که پیش‌ازاین از اینستاگرام حذف شده بود، دوباره به این شبکه اجتماعی برگردد. نسخه آخر این قابلیت از نسخه اصلی اندکی متفاوت است و از این به بعد نقشه عکس‌ها به آرشیو استوری اینستاگرام افزوده خواهد شد. به‌این‌ترتیب شما به‌جای مشاهده نقشه‌ای که موقعیت مکانی پست‌هایی که ارسال کرده‌اید را نشان می‌دهد می‌توانید موقعیت مکانی تمامی پست‌های استوری خود را ردیابی کنید.
 
این نقشه جدید شخصی خواهد بود و به همین دلیل شما نمی‌توانید نقشه سفرهایتان را با دوستانتان به اشتراک بگذارید اما بازگرداندن چنین قابلیتی برای آن دسته از کاربران قدیمی اینستاگرام که نسخه اصلی آن را به یاد می‌آورند بسیار جذاب است.


کد مطلب: 62598

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/62598/اینستاگرام-قابلیت-های-جدید-قدم-ده-سالگی-گذاشت

ايتنا
  https://www.itna.ir