۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۰۰

تست قابلیت "خواندن قبل از اشتراک‌گذاری" توییتر به نسخه iOS افزوده شد

ایتنا- کمپانی توییتر اعلام کرد که به‌تازگی قابلیت خواندن مقالات پیش از اشتراک‌گذاری آن‌ها را به سیستم‌عامل iOS نیز افزوده است.
تست قابلیت "خواندن قبل از اشتراک‌گذاری" توییتر به نسخه iOS افزوده شد
کمپانی توییتر اعلام کرد که به‌تازگی قابلیت خواندن مقالات پیش از اشتراک‌گذاری آن‌ها را به سیستم‌عامل iOS نیز افزوده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، توییتر چند وقت پیش به‌صورت آزمایشی از قابلیتی رونمایی کرد که افراد را مجبور می‌ساخت که قبل از توییت کردن مقالات آن‌ها را بخوانند. سپس این کمپانی در ماه گذشته اعلام کرد که قصد دارد تا این قابلیت را برای همه افراد عرضه کند.
 
امروز توییتر تست قابلیت یادشده را توسعه داده است و آن را برای سیستم‌عامل iOS عرضه خواهد کرد. به‌این‌ترتیب زمانی که یکی از کاربران همراه‌های هوشمند اپل سعی کند که مقاله‌ای را ری توییت کرده یا نقل‌قولی از آن ذکر کند، توییتر از آن شخص می‌پرسد که آیا مایل است اول مقاله را باز کند یا خیر.
 
 
 
تست قابلیت یادشده در ماه ژوئن برای کاربران اندروید عرضه شد و این کمپانی اعلام کرد که از آن زمان تاکنون نتایج مثبتی دریافت کرده است. عرضه این قابلیت موجب شد که افراد بیشتر مقالات را بخوانند و 40 درصد از کاربران پس از مشاهده درخواست برای خواندن مقاله، آن را باز کرده بودند.
 
علاوه بر ین نرخ افرادی که مقالات را قبل از ری توییت کردن آن‌ها می‌خوانند تا 33 درصد افزایش داشته است و این در حالی است که در برخی مواقع افراد پس از کلیک کردن روی سر صفحه و عنوان از ری توییت کردن آن‌ها منصرف شده‌اند. این کمپانی اظهار کرد که:« بهتر از برخی توییت‌ها برای همیشه در حالت پیش‌نویس باقی بمانند.»
 
این قابلیت برای تمامی مقالات بدون در نظر گرفتن محتوا و انتشاردهنده آن نمایش داده می‌شود. توییتر این روزها به یک شبکه اجتماعی محبوب برای مباحث سیاسی تبدیل شده است و افزوده شدن چنین قابلیت‌های باعث می‌شود که مشارکت عمیق افراد در بحث‌ها جای واکنش‌های سریع و هیجانی را در آن‌ها بگیرد.
 
کد مطلب: 62592
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام