۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۳:۳۰

امکان عبور خودکار از چراغ سبز در به‌روزرسانی جدید سیستم تسلا

ایتنا - به‌زودی خودروهای کمپانی تسلا می‌توانند در صورت مشاهده چراغ سبز راهت مایی به‌صورت خودکار و بدون توقف از چهارراه عبور کنند.
امکان عبور خودکار از چراغ سبز در به‌روزرسانی جدید سیستم تسلا
به‌زودی خودروهای کمپانی تسلا می‌توانند در صورت مشاهده چراغ سبز راهت مایی به‌صورت خودکار و بدون توقف از چهارراه عبور کنند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، قابلیت Autopilot تسلا به‌تازگی با قابلیت جدیدی به‌روز خواهد شد. این قابلیت موجب می‌شود که خودرو حتی در صورت نبود خودروی دیگری در جلویش به‌صورت خودکار از چراغ سبز رد شود.
 
بااین‌حال تسلا در رابطه با این سیستم هشدار داده است که تنها در صورتی می‌توان از آن استفاده کرد که مسیر صاف و مستقیم باشد. در برخی مواقع سیستم Autopilot ممکن است از راننده برای رد شدن از چهارراه و چراغ سبز اجازه بخواهد. برای مثال، اگر وسیله نقلیه قبل از سبز شدن چراغ به حالت ایست کامل درآمده باشد، این سیستم برای راه افتادن خودکار از آن اجازه می‌خواهد.
 
 
 
در موارد دیگر خودرو به‌صورت خودکار از چراغ سبز رد می‌شود. این قابلیت به میزان بسیار زیادی مشابه با ویژگی تغییر لاین است که تسلا برای سیستم Autopilot خود عرضه کرد. در این سیستم نیز برای تغییر لاین ابتدا از راننده اجازه گرفته می‌شود و در صورت تائید این کار به‌صورت خودکار توسط تسلا انجام می‌شود.
 
در یک فایل ویدئویی که در ابتدای سال جاری میلادی عرضه شده بود نشان داده شد که سیستم Autopilot تسلا به‌صورت خودکار در برابر چراغ‌قرمز توقف می‌کند. پس عرضه قابلیتی برای رد شدن خودکار از چراغ سبز از سوی تسلا بسیار محتمل بود.
 
جالب است بدانید که سیستم یادشده به‌زودی به‌صورت کلی از نو نوشته خواهد شد و این کمپانی با انجام این کار می‌تواند قابلیت‌های بسیار متفاوتی را برای خودروهای خود عرضه کند.
 
کد مطلب: 62591
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام