کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دوستداران اپل را با فناوری 5G چه کار؟

سايت خبری ايتنا , 15 مهر 1399 ساعت 18:00

ایتنا- اخیراً نظرسنجی‌هایی از کاربران و علاقمندان به محصولات شرکت اپل به عمل آمده است که نتایج آن جالب است. ظاهراً کاربران اپل اهمیت چندانی به فناوری 5G نمی‌دهند.


یکی از قابلیت‌هایی که در آیفون 12 وجود دارد و احتمالاً در آینده نزدیک شاهد آن خواهیم بود، فناوری 5G است. برخی از تحلیلگران بر این باور هستند که این قابلیت، پیشرفت بزرگی برای شرکت اپل محسوب می‌شود و می‌تواند باعث افزایش فروش گوشی‌های آیفون جدید شود.
 
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اوبرگیزمو، اخیراً مجموعه دیکلاتر یک نظرسنجی انجام داد. نتیجه‌ای که این مجموعه به آن دست یافت این بود که کاربران و علاقمندان به محصولات شرکت اپل اهمیت چندانی برای قابلیت 5G قائل نیستند و آن‌طور که ما تصور می‌کنیم برایشان مهم نیست که چنین قابلیتی در آیفون 12 وجود داشته باشد.
 
حدود 1750 شخص بزرگسال آمریکایی در این نظرسنجی شرکت کردند. بر اساس اطلاعاتی که از این نظرسنجی به دست آمد، 42 درصد از مشتریان اپل که تصمیم دارند گوشی آیفون 12 جدید را خریداری کنند، اصلاً نمی‌دانند که قرار است این گوشی با قابلیت 5G روانه بازار شود. این موضوع نشان می‌دهد که عوامل دیگری برای آن‌ها اهمیت دارد و پای مسائل دیگری در میان است که آن‌ها را به سمت خرید آیفون جدید سوق می‌دهد.

 

نکته دیگری که در مورد این نظرسنجی وجود دارد و جالب است بدانیم این است که 28 درصد از کاربران اپل تا به حال تصور می‌کردند که قابلیت 5G در گوشی‌های آیفون وجود داشته است. شاید با این آمار و ارقام خیلی‌ها تصور کنند که شرکت اپل اشتباه کرده که قابلیت 5G را به آیفون جدید اضافه کرده است.
 
شرکت اپل تمام تلاش خودش را می‌کند که گوشی‌های خود را با جدیدترین قابلیت‌ها و فناوری‌ها روانه بازار کند. نظرسنجی که اخیراً انجام شده است معیار کامل و خوبی برای عملکرد شرکت اپل در آینده نیست و این شرکت باید با توجه به نیاز کل کاربران و نظرات تحلیلگران و کارشناسان محصولات خودش را روانه بازار کند.


کد مطلب: 62586

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/62586/دوستداران-اپل-فناوری-5g-کار

ايتنا
  https://www.itna.ir