۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۰۰

تسلا رکورد عرضه خودرو خود را شکست

ایتنا- کمپانی تسلا باوجود مشکل بزرگ شیوع ویروس کرونا و تعطیلی کارخانه‌هایش توانست در سه‌ماهه سوم سال 2020 رکورد خود درزمینهٔ عرضه خودرو به بازار را بشکند.
تسلا رکورد عرضه خودرو خود را شکست
کمپانی تسلا باوجود مشکل بزرگ شیوع ویروس کرونا و تعطیلی کارخانه‌هایش توانست در سه‌ماهه سوم سال 2020 رکورد خود درزمینهٔ عرضه خودرو به بازار را بشکند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، تسلا در سه‌ماهه سوم سال جاری میلادی توانست رکورد خود درزمینهٔ عرضه خودرو به بازار را بشکند. این کمپانی اعلام کرده است که از ماه جولای تا سپتامبر به عرضه 139300 دستگاه خودرو پرداخته است.
 
این میزان 45 درصد بالاتر از شمار خودروهایی است که این کمپانی در سه‌ماهه مشابه سال 2019 میلادی به بازار عرضه کرد. همچنین این آمار نسبت به سه‌ماهه دوم سال 2020 رشد 50 درصدی را تجربه کرده است.
 
 

در این میان تعداد 15200 خودرو تسلا مدل اس و اکس بوده‌اند و 124100 عدد از آن‌ها به مدل 3 و مدل Y تعلق داشته‌اند. تسلا در طی این بازه زمانی 145036 خودرو تولید کرد که از این میان 16.992 عدد تسلا مدل اس و اکس و 128044 عدد تسلا مدل 3 و مدل Y بوده‌اند.
 
تسلا در ابتدای امسال هدف خود را برای عرضه 500 هزار خودرو به بازار جهانی تنظیم کرد. این کمپانی تاکنون 318 هزار خودرو را به بازار عرضه کرده است و برنامه‌هایش به دلیل شیوع ویروس کرونا مختل شد. کارخانه این کمپانی در شانگهای در ابتدای سال جاری فعلی بسته شد و همین سرنوشت نیز به مدت 2 ماه گریبان گیر شعبه Fremont این کمپانی شد. اگر مشکل ویروس کرونا در جهان وجود نداشت تسلا تاکنون به هدف خود نزدیک شده بود.
 
این کمپانی در پی آن است که در چند سال آینده دو کارخانه دیگر را نیز راه‌اندازی کند. ازآنجایی‌که تولید خودروهای نسل جدیدی از قبیل مدل اس Plaid، سایبرتراک و نسل جدید رودستر در برنامه کار این کمپانی وجود دارد پس تخصیص منابع بیشتر برای ورود قدرتمندتر به بازار بسیار منطقی به نظر می‌رسد.
 
کد مطلب: 62566
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام