کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عرضه دوربین مداربسته ارزان‌قیمت و بسیار کوچک برای حفاظت از خانه‌ها

سايت خبری ايتنا , 20 مهر 1399 ساعت 7:30

ایتنا- کمپانی TOKK به‌تازگی دوربین امنیتی 65 دلاری ویژه‌ای را با قابلیت‌هایی نظیر ضبط اچ‌دی و دید در شب به بازار عرضه کرده است.


کمپانی TOKK به‌تازگی دوربین امنیتی 65 دلاری ویژه‌ای را با قابلیت‌هایی نظیر ضبط اچ‌دی و دید در شب به بازار عرضه کرده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، سیستم‌های امنیت خانگی از زمان آغاز خود تا به امروز راه زیادی را طی کرده‌اند و هم‌اکنون به‌جایی رسیده‌اند که به‌راحتی می‌توان بسیار کوچکی را درجایی از خانه نصب کرد و با استفاده از آن تمام اتاق‌ها را چک کرد.
 
بااین‌حال دوربینی که به‌تازگی و با نام TOKK™ CAM C2: Discreet Day/Night Vision Camera به بازار آمده است می‌تواند به‌راحتی فضای اطراف خود را کنترل کرده و به ضبط وقایع داخل خانه بپردازد. این دوربین هم‌اکنون با 15 درصد تخفیف به قیمت تنها 65 دلار به فروش می‌رسد.
 

 
 
این دوربین با داشتن قابلیت‌هایی نظیر رزولوشن اچ‌دی قدرتمند، اتصال وای‌فای و قطری به‌اندازه 1.5 اینچ سازه‌ای بسیار توانا و کارآمد است که به شما اجازه می‌دهد تا از هر نقطه از جهان، روی متعلقات خود در خانه کنترل کامل داشته باشید. دوربین TOKK با طراحی بسیار فشرده‌ای که دارد می‌تواند در هر جای خانه کار گذاشته شود.
 
همچنین شما با استفاده از میکروفون درونی این دوربین می‌توانید با سایر افراد داخل خانه در ارتباط باشید. همچنین ازآنجایی‌که دید در شب دوربین امنیتی یاد شده بسیار بالا است شما در صورت تاریکی مطلق اتاق‌ها نیز همواره می‌توانید جزئیات را به‌راحتی مشاهده کنید.
 
علاوه بر این‌ها، دوربین TOKK با نرم‌افزاری در نسخه‌های اندروید و iOS به بازار عرضه می‌شود و این نرم‌افزارها به‌صورت دستگاه کنترل از راه دور نیز کار می‌کنند. به‌علاوه سایز کوچک این دوربین موجب شده است که شما بتوانید از آن به‌عنوان دوربینی پوشیدنی یا دوربینی برای داشبورد خودروتان در سفرهای طولانی استفاده کنید.


کد مطلب: 62564

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/62564/عرضه-دوربین-مداربسته-ارزان-قیمت-بسیار-کوچک-حفاظت-خانه-ها

ايتنا
  https://www.itna.ir