۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۴۸

به‌روزرسانی VLC با افزوده شدن قابلیت‌های جذاب

ایتنا - معمولا آپدیت‌ها برای رفع نقایص فنی یا امنیتی ارائه می‌شوند ولی این آپدیت VLC فقط برای ارائه امکانات جدید عرضه شده است.
به‌روزرسانی VLC با افزوده شدن قابلیت‌های جذاب
آپدیت بسیار خوبی برای VLC بر روی اسمارتفون‌های اندرویدی و اندروید تی‌وی منتشر شده که قابلیت‌های جدیدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. معمولا آپدیت‌ها برای رفع نقایص فنی یا امنیتی ارائه می‌شوند ولی این آپدیت VLC فقط برای ارائه امکانات جدید عرضه شده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، اگر شما قبلا از VLC استفاده کرده‌اید، می‌دانید که کاربرد آن دوگانه است. در پایه‌ترین کاربرد، VLC یک ویدئوپلیر باز و رایگان پیشرفته است که سال‌هاست مورد اعتماد و اقبال گسترده کاربران بوده است. از سوی دیگر، VLC به قدری کارشده و توانمند است که می‌تواند به کاربران در اجرای ویدئوهای سنگین و مدیریت محتوا به خوبی کمک کند.
 
تازه‌ترین آپدیت VLC برای اندروید VLC 3.3 است، و «ظاهری مدرن» برای رابط ویدئو پلیرش ارائه می‌کند. نمای ظاهری آن برای ویدئو پلیر و کل سیستم بهبود داده شده است. روشی برای دیدن صوت و انتخاب زیرنویس بر روی یک صفحه وجود دارد. رابط دانلودکننده زیرنویس هم اصلاح شده است.
 
رابط جدیدی برای همگام‌سازی ترک‌های صوتی و زیرنویس اضافه شده است. این مشخصا وقتی که با منابع طرف ثالث کار می‌کنید برای تنظیم دقیق اجرا مفید واقع می‌شود. یک قابلیت تکرار AB جدید هم افزوده شده که به طور کامل بازطراحی شده است، و آمارهای ویدئو را می‌توان در حین اجرای ویدئو به صورت آنی دید.
 


ورژن اندروید تی‌وی این اپ اکنون می‌تواند، در صورتی که مایل باشید، به شما تمام صفحه‌های مرورگرها را به جای یک شبکه در یک خط نمایش دهد. بهبودهایی در پشتیبانی از DVD و Blu-ray انجام شده است، و این اپ قادر شده است تا پیشرفقت کار را در زمان اجرای این دو نوع از رسانه‌ها ذخیره کند.
 
اکنون امکان گروه‌بندی ویدئویی فراهم آمده است – گروه‌های سفارشی، و نه فقط گروه‌های اتوماتیک. VLC همیشه یک ویدئو پلیر عالی بوده است، ولی با این آپدیت برای اسمارتفون‌های اندرویدی، VLC به سطح کاملا جدیدی از فایده‌مندی رسیده چرا که یک رابط اشتراک‌گذاری رسانه‌ای به آن اضافه شده است. رابط پلیر صوتی به‌روزرسانی شده تا پیشرفت کلی صف اجرای شما را نمایش دهد. و آیکون این اپ نیز به‌روزرسانی شده است!
 
کد مطلب: 62550
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام