کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کرم سفیدکننده چیست؟

12 مهر 1399 ساعت 13:42

​​​​​​​در ادامه متن به معرفی یکی از بهترین کرم‌های روشن‌کننده پوست می‌پردازیم که دارای دو کیفیت متفاوت اصل و کپی می‌باشد و شما می توانید با روش تشخیص کرم ووکس اصل از تقلبی آشنا شوید.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



بسیاری از بانوان دوست دارند برای شرکت در مهمانی و جشن‌ها لباس دلخواهشان را بپوشند اما گاهی ممکن است به دلیل تیرگی یا لک‌های پوستی منصرف شوند.
یکی از جدیدترین کرم‌های آرایشی می‌توان به کرم سفیدکننده پوست اشاره کرد که مشکل تیرگی پوست را تا میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. در واقع وظیفه کرم روشن کننده یکسان‌سازی رنگ پوست بوده چرا که اگر پوست شما تیره باشد و از کرم پودر رنگ روشن روی صورتتان استفاده کنید جلوه زیبایی نخواهد داشت چون  پوست بدن شما با رنگ کرم پودر همخوانی ندارد.
در ادامه متن به معرفی یکی از بهترین کرم‌های روشن‌کننده پوست می‌پردازیم که دارای دو کیفیت متفاوت اصل و کپی می‌باشد و شما می توانید با روش تشخیص کرم ووکس اصل از تقلبی آشنا شوید.

تشخیص کرم ووکس اصل از تقلبی
تشخیص لوازم آرایش اصل از کپی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افرادی بوده که برای اصل بودن محصولات آرایشی اهمیت زیادی قائل هستند و همچنین به پوست و موی خود خیلی اهمیت می‌دهند. کاملا بدیهی است که بعضی افراد هستند که با دیدن شهرت و محبوبیت بعضی از محصولات آرایشی دست به تولید لوازم آرایش مشابه یا فیک می‌زنند تا از شهرت محصول مورد نظر استفاده کرده و کسب درآمد کنند. لازم به ذکر است گاهی حتی ممکن است محصولات کپی یا فیک کیفیت بدی نداشته باشند اما قطعا کارایی و کیفیت محصول اصل را هم نخواهند داشت. در ادامه متن به معرفی یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین محصولات آرایشی می‌پردازیم که اصل و فیک بودن محصول در کیفیت آن تاثیرگذار است.
 
کرم روشن کننده بدن ووکس voox
کرم سفید کننده بدن voox از جمله باکیفیت‌ترین و پرفروش‌ترین کرم‌های روشن‌کننده موقت بدن بوده که حاوی ضدآفتاب می‌باشد و پس از استفاده پوست شما را دو تا سه درجه روشن‌تر می‌کند. کرم سفید کننده ووکس ضد حساسیت و ضدآب بوده؛ اما شما می‌توانید برای اطمینان ابتدای مقداری از کرم ووکس را روی قسمتی از بدن تست نمایید بعد روی پوست صورت استفاده کنید. کرم روشن کننده ووکس فاقد چربی بوده و جلوه بدی روی پوست ایجاد نمی کند و شما می توانید بعد استفاده از کرم ووکس آرایش نمایید. کرم ووکس حاوی آنتی اکسیدان بوده و خاصیت روشن کنندگی و ضد پیری داشته و روی پوست بافتی سبک دارد که به همین دلیل برای صورت و بدن مناسب است. کرم ووکس تا 24 ساعت ماندگاری داشته و این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا به راحتی برای شرکت در مهمانی و جشن‌ها پوستتان را روشن تر جلوه بدهید.

 


تفاوت کرم ووکس اصل و فیک
همانطور که در تصویر زیر می‌بینید کرم ووکس اصل (غلیظ) و کرم ووکس فیک (رقیق) از نظر ظاهری متفاوت هستند. شما می توانید برای تشخیص کرم ووکس اصل از تقلبی از سه روش زیر استفاده کنید:
اولین روش برای تشخیص کرم ووکس اصل از فیک تفاوت در محل و جهت لیبل می‌باشد. لیبل کرم ووکس غیر اصل کمی متمایل به چپ بوده و لیبل آن همانند کرم ووکس اصل صاف نیست. این اولین و بارزترین تفاوت کرم اصل از کپی بوده اما دو روش دیگر هم برای تشخیص وجود دارد.
دومین روش تشخیص کرم ووکس اصل توجه به برجستگی نوشته روی بسته‌بندی می‌باشد؛ یعنی نوشته کرم ووکس اصل برجسته بوده اما کرم ووکس فیک برجستگی ندارد.
سومین تفاوت در رنگ لوگو کرم ووکس بوده یعنی در واقع لوگو کرم اصل ووکس کمی روشن‌تر است. اما این روش بیشتر زمانی کاربردی است که شما هر دو کرم اصل و غیر اصل ووکس را داشته باشید تا بتوانید دو محصول را با یکدیگر مقایسه کنید.

فروشگاه اینترنتی پیراکده ارائه دهنده لوازم آرایشی و بهداشتی با کیفیت و قیمت مناسب بوده و برای شما تجربه خریدی امن را فراهم می‌کند. فروشگاه اینترنتی پیراکده با قرار دادن مطالب آموزنده و کاربردی، مشتریان خود را برای داشتن پوست و موی زیبا و سالم راهنمایی می‌کند. شما می‌توانید با توجه به تنوع محصولات و برندهای موجود در وبسایت پیراکده انواع محصولات آرایشی و بهداشتی مختلف را بررسی نموده و متناسب با نیاز خود خرید نمایید. از جمله امتیازات خرید کالا در پیراکده می‌توان به این موارد اشاره کرد که کالاهای موجود در پیراکده با نهایت دقت بسته بندی شده و در سریع‌ترین زمان ممکن محصولات را از طریق پست سفارشی، پیشتاز و یا تیپاکس به دست مشتریان ارجمند می‌رساند.
 
 


کد مطلب: 62548

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/62548/کرم-سفیدکننده-چیست

ايتنا
  https://www.itna.ir