۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۰:۳۰

قابلیت زیرنویس خودکار برای توییت‌های صوتی به توییتر افزوده می‌شود

ایتنا- کمپانی توییتر در پی توجه به گفتمان منتقدان خود به‌زودی به‌منظور افزایش دستیابی پذیری نرم‌افزار خود، قابلیت زیرنویس خودکار را به توییت‌های صوتی خواهد افزود.
قابلیت زیرنویس خودکار برای توییت‌های صوتی به توییتر افزوده می‌شود
کمپانی توییتر در پی توجه به گفتمان منتقدان خود به‌زودی به‌منظور افزایش دستیابی پذیری نرم‌افزار خود، قابلیت زیرنویس خودکار را به توییت‌های صوتی خواهد افزود.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، زمانی که توییتر قابلیت توییت‌های صوتی را به‌عنوان روشی برای ارسال پیان های شخصی‌سازی ‌شده تر معرفی کرد، به دلیل نیفزودن قابلیت‌های مرتبط با دستیابی پذیری موردانتقاد شدید قرار گرفت.
 
بااین‌حال این کمپانی هم‌اکنون اعلام کرده است که امکان رونویسی توییت‌های صوتی را به‌منظور بهبود دستیابی پذیری به محصولش اضافه خواهد کرد. کمپانی خوش‌نام توییتر همچنین اعلام کرد که قابلیت توییت صوتی که هم‌اکنون تنها روی iOS نیز فعال است به‌زودی برای کاربران بیشتری عرضه می‌شود.
 
 

زمانی که قابلیت توییت صوتی به مرحله تست رسید، منتقدان اظهار کردند که این ویژگی می‌بایست بر اساس قوانین فدرال دارای زیرنویس می‌بود. توییتر سپس اعتراف کرد که این کمپانی تیم دستیابی پذیری اختصاصی نداشته است و به‌جای آن به کارمندانی تکیه کرده است که زمان اضافی خود را صرف ارائه این قابلیت کرده بودند.
 
از آن زمان تاکنون، این کمپانی دو تیم جداگانه را برای رسیدگی به ویژگی‌های مرتبط با دستیابی پذیری نرم‌افزار خود اختصاص داد. این کمپانی در پست توییتری خود اعلام کرد که در ابتدای سال 2021 امکان افزوده شدن زیر نویش خودکار را به توییت‌های ویدئویی و تصویری خواهد افزود.
 
بااین‌حال این کمپانی به‌صورت خاص مشخص نکرد که این قابلیت چه زمانی برای توییت‌های صوتی عرضه خواهد شد. البته این قابلیت هم‌اکنون برای کاربران iOS بیشتری عرضه‌شده است اما هنوز مشخص نیست که چه زمانی به نسخه اندروید و وب خواهد رسید.
 
کد مطلب: 62540
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام