۰
plusresetminus
سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۱

عرضه لپ‌تاپ‌های جدید DELL با قابلیت شارژ سریع

ایتنا - لپ‌تاپ‌های به روزشده دل به ترتیب XPS 13 2-in-1، XPS 13 و XPS 13 Developer Edition نام دارند و با فناوری ایووی شرکت اینتل سازگار هستند.
عرضه لپ‌تاپ‌های جدید DELL با قابلیت شارژ سریع

شرکت دل از به‌روزرسانی لپ‌تاپ‌های سری ایکس پی اس خود خبر داده که در آنها از پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل و نیز فناوری شارژ سریع این شرکت استفاده شده است.

به گزارش ایتنا از مهر، فناوری یادشده شارژ سریع هر سه لپ‌تاپ را ممکن می‌کند. همچنین هر یک از این لپ‌تاپ‌ها با یک بار شارژ برای مدت نه ساعت قابل استفاده هستند. همچنین خارج شدن هر کدام از این لپ‌تاپ‌ها از حالت خواب به حالت قابل استفاده به کمتر از یک ثانیه زمان نیاز دارد.

هر سه لپ‌تاپ دارای سه پورت تاندربلت ۴ بوده و حافظه رم آنها از LPDDR4x از نوع ۳۷۳۳ مگاهرتزی به ۴۲۶۷ مگاهرتزی ارتقا یافته است. همچنین امکان نصب حداکثر ۳۲ گیگابایت رم بر روی لپ تاپ‌های مذکور وجود دارد. دو مدل اول مجهز به کارت گرافیک Xe شرکت اینتل بوده و مدل XPS ۱۳ ۲-in-۱ دارای یک دوربین مادون قرمز نیز هست که از فناوری شناسایی بصری ویندوز هلو پشتیبانی می‌کند.

قیمت این مدل ۱۲۴۹ دلار است و ساده‌ترین مدل XPS ۱۳ نیز ۹۹۹ دلار قیمت دارد. مدل Developer Edition که مجهز به سیستم عامل اوبونتوی ۲۰.۰۴LTS است و دل می‌گوید با یک بار شارژ باتری می‌توان از این لپ‌تاپ برای مدت ۱۹ ساعت استفاده کرد. قیمت این مدل هنوز اعلام نشده است. هر سه مدل تا ۳۰ سپتامبر به بازار می آیند.
کد مطلب: 62506
برچسب ها: لپ تاپ شارژ سریع
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام