۰
plusresetminus
چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۰۰

تنظیم محدودیت سنی برای ویدیوهای یوتیوب توسط هوش مصنوعی

ایتنا- یوتیوب به‌تازگی اعلام کرده است که در آینده‌ای نزدیک فناوری یادگیری ماشینی مسئول تنظیم محدودیت سنی برای ویدیوهای آپلود شده در این شبکه اجتماعی خواهد بود.
تنظیم محدودیت سنی برای ویدیوهای یوتیوب توسط هوش مصنوعی
یوتیوب به‌تازگی اعلام کرده است که در آینده‌ای نزدیک فناوری یادگیری ماشینی مسئول تنظیم محدودیت سنی برای ویدیوهای آپلود شده در این شبکه اجتماعی خواهد بود.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، یوتیوب در حال حاضر برای برچسب‌گذاری محتوای نامناسب و سپس بررسی آن توسط تیم امنیت این کمپانی از یادگیری ماشینی استفاده می‌کند. بااین‌حال این کمپانی قصد دارد تا در آینده استفاده از این فناوری را گسترش بدهد.
 
یوتیوب در ماه‌های آینده از فناوری یادگیری ماشینی برای افزودن خودکار محدودیت سنی به ویدیوهای نامناسب استفاده خواهد کرد. این کمپانی در بخشی از نوآوری‌های خود در این راستا تصمیم دارد تا دور زدن محدودیت‌ها را برای افراد کم سن سخت‌تر کند. اگر فرزند شما سعی کند از طریق ورود به وب‌سایتی دیگر ویدیو محدود شده را تماشا کند، گوگل آن‌ها را به یوتیوب ارجاع می‌دهد و در آنجا برای تائید سن خود به ورود به حساب کاربری‌شان نیاز خواهند داشت.
 
 
 
این کمپانی در این رابطه اعلام کرده است که انجام این اقدام موجب می‌شود تا صرف‌نظر از مکان کشف ویدیو، تنها افراد مناسب بتوانند آن را مشاهده کنند. گوگل اعلام کرده است که تصمیم‌گیری در رابطه بااینکه این محدودیت‌ها روی کدام ویدیوها اعمال شوند در آینده بر عهده یادگیری ماشینی خواهد بود. این کمپانی همچنین خاطرنشان کرد که این روند جدید روی درآمد تولیدکنندگان محتوا تأثیری نخواهد گذاشت.
 
گوگل در سال 2019 به دلیل ردیابی اطلاعات کودکان به جریمه 170 میلیون دلاری محکوم شد. از آن زمان تاکنون این کمپانی سعی کرده است تا با عرضه قابلیت‌هایی نظیر نسخه وب نرم‌افزار یوتیوب کیدز به این نگرانی‌ها پایان بدهد. قدم امروز را شاید بتوان به‌نوعی تلاش گوگل برای جلب اعتماد دوباره والدین تلقی کرد.
 
کد مطلب: 62499
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام