۰
plusresetminus
جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۰۰

سامسونگ گلکسی اس 20 FE جایگزینی ارزان‌قیمت برای پرچم‌دارها

ایتنا- بالاخره پس از مدت‌ها انتظار نسخه هواداران گلکسی اس 20 به بازار عرضه شد و نکته جالب اینجاست که این همراه هوشمند با قیمتی مقرون‌به‌صرفه تر از گلکسی اس 20 اصلی به دست کاربر می‌رسد.
سامسونگ گلکسی اس 20 FE جایگزینی ارزان‌قیمت برای پرچم‌دارها
بالاخره پس از مدت‌ها انتظار نسخه هواداران گلکسی اس 20 به بازار عرضه شد و نکته جالب اینجاست که این همراه هوشمند با قیمتی مقرون‌به‌صرفه تر از گلکسی اس 20 اصلی به دست کاربر می‌رسد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget،  نسخه هواداران گلکسی اس 20 همراه هوشمندی جذاب است که درواقع در رده میان همراه‌های هوشمند میان رده و برتر قرار دارد. در این نسخه از اسنپ دراگون 865 استفاده شده است و رم در نظر گرفته شده برای آن 6 گیگابایت است.
 
صفحه‌نمایش Super AMOLED 6.5 اینچی آن با نرخ رفرش 120 هرتز در این رنج قیمت بسیار مناسب است اما سامسونگ برای رزولوشن آن به فول اچ‌دی کفایت کرده است. حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای نسخه هواداران گلکسی اس 20 128 گیگابایت است اما شما می‌توانید این میزان را با کارت حافظه تا 1 ترابایت افزایش دهید. باتری در نظر گرفته شده برای این همراه هوشمند 4500 میلی‌آمپر ساعتی است.
 
 
 
حتی برجستی دوربین گلکسی اس 20 FE دقیقا مشابه با نسخه 1000 دلاری این همراه هوشمند طراحی شده است. علاوه بر این دوربین در نظر گرفته شده برای گلکسی اس 20 FE دارای دو لنز 12 مگاپیکسلی عریض و فوق عریض و یک لنز تلفوتو 8 مگاپیکسلی است. همچنین دوربین سلفی در نظر گرفته شده برای این نسخه از نوع 32 مگاپیکسلی است.
 
تمامی این اجزا در بدنه پلی کربنات ویژه‌ای قرار گرفته‌اند که در شش رنگ جذاب قرمز ابری، نارنجی ابری، یاسی، نعنایی، سفید و آبی به دست کاربر می‌رسند. البته جالب است بدانید که این نسخه از گلکسی اس 20 سامسونگ از فناوری 5G پشتیبانی می‌کند. این همراه هوشمند به قیمت 700 دلار به‌زودی در بازار آمریکا عرضه خواهد شد.
 
در سال‌های گذشته همراه هوشمندی نظیر این نسخه به نام‌های گلکسی S20e یا گلکسی اس 20 لایت به بازار عرضه می‌شد. بااین‌حال سامسونگ تصمیم گرفت که نسخه‌های ضعیف‌تر پرچم‌دارهای خود را با نام «نسخه هواداران» به فروش برساند تا از این طریق بار منفی نام‌های گذشته که به‌نوعی نشان‌دهنده ضعف نسخه یاد شده بودند کم شود.
 
کد مطلب: 62498
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام