کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آمار مبتلایان کرونا در گوگل مپ نمایش داده می‌شود

سايت خبری ايتنا , 10 مهر 1399 ساعت 0:33

ایتنا- کمپانی گوگل به‌زودی قابلیت جدیدی را برای نرم‌افزار نقشه خود عرضه می‌کند که به‌موجب آن آمار موارد ابتلا به ویروس کرونا بر اساس منطقه موردنظر کاربر به او نمایش داده می‌شود.


کمپانی گوگل به‌زودی قابلیت جدیدی را برای نرم‌افزار نقشه خود عرضه می‌کند که به‌موجب آن آمار موارد ابتلا به ویروس کرونا بر اساس منطقه موردنظر کاربر به او نمایش داده می‌شود.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، گوگل در حال حاضر شماری از قابلیت‌های مرتبط با کووید-19  از قبیل تأخیر در سیستم حمل‌ونقل، شلوغی کسب‌وکارهای محلی و برچسب‌زنی محل‌های انجام تست کرونا را برای نرم‌افزار نقشه خود عرضه کرده است.
 
این کمپانی در روز چهارشنبه اعلام کرد که قابلیت جدید نقشه گوگل می‌تواند به کاربران این نرم‌افزار در رابطه با افزایش احتمالی موردهای مبتلابه ویروس کرونا هشدار بدهد.
 

 
 
علاوه بر این کمپانی گوگل لایه جدیدی را برای این نرم‌افزار معرفی کرد که میانگین هفت‌روزه موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا را در هر 100 هزار نفر نمایش می‌دهد.این لایه همچنین مشخص می‌کند که آیا نرخ ابتلا در حال افزایش است یا کاهش.
 
این لایه داده‌های خود را از منابع مختلفی از قبیل دانشگاه جانز هاپکینز، نیویورک‌تایمز و ویکی‌پدیا به دست می‌آورد. البته داده‌های این منابع نیز بر اساس اظهارات سازمان‌های معتبری نظیر سازمان جهانی بهداشت، دولت‌های محلی و بیمارستان‌های منطقه است.
 
این لایه جدید برای کاربران تمامی 220 کشور دنیا فعال است و در همین هفته جاری برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS عرضه خواهد شد.
 


کد مطلب: 62497

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/62497/آمار-مبتلایان-کرونا-گوگل-مپ-نمایش-داده-می-شود

ايتنا
  https://www.itna.ir