۰
plusresetminus
يکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۲

رونق نسبی بازار تبلت در دوران پاندمی

ایتنا - رشد سرعت فروش تبلت‌ها از سال ۲۰۱۴ تا به امروز بی‌سابقه بوده و عامل این مساله شیوع کرونا و خانه نشینی میلیون‌ها کارمند، دانش‌آموز، دانشجو و غیره در سراسر جهان بوده که مجبور شدند برای انجام فعالیت‌های شخصی و حرفه‌ای از تبلت استفاده کنند.
رونق نسبی بازار تبلت در دوران پاندمی

نتایج یک بررسی جدید نشان می‌دهد شیوع ویروس کرونا، باعث رونق نسبی بازار تبلت‌ها شد و به خصوص میزان فروش تبلت‌های دارای نمایشگرهای بزرگ‌تر از ۱۰ اینچ را افزایش داد.

به گزارش ایتنا از مهر، بررسی‌های مؤسسه استراتژی آنالیتیکس نشان می‌دهد با عرضه گوشی‌های هوشمند همه‌کاره و دارای نمایشگرهای نسبتاً بزرگ، رونق بازار تبلت در ابتدای دهه جاری میلادی به پایان رسید. اما شیوع ویروس کرونا این شرایط را تغییر داد و باعث شد خرید تبلت به خصوص برای استفاده‌های آموزشی و حرفه‌ای بیشتر شود.

بر همین اساس فروش تبلت در سال ۲۰۲۰ نسبت به سال ۲۰۱۹ حدود یک درصد افزایش یافته است. این در حالی است که از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۹ به طور مرتب رشد منفی برای فروش تبلت ثبت شده است.

از جمله پرطرفدارترین تبلت‌های عرضه شده در بازار می‌توان به آیپد پروی اپل و نیز سرفیس پروی مایکروسافت اشاره کرد. عرضه برخی از این تبلت‌ها همراه با صفحه کلید موجب بیشتر شدن محبوبیت آنها شده است.

بر اساس پیش‌بینی استراتژی آنالیتیکس دو سوم میزان فروش بازار تبلت تا سال ۲۰۲۵ مربوط به تبلت هایی خواهد بود که نمایشگرهای ۱۰ اینچی و بزرگ‌تر دارند. این شرکت همچنین تداوم رونق بازار تبلت را تا ۵ سال آینده پیش بینی کرده است.
کد مطلب: 62475
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام