۰
plusresetminus
يکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۰۰

بهبود سرعت و گیم‌پد به‌روزرسانی اندروید 11 برای Android TV

ایتنا - این روزها که پلتفرم‌های تلویزیونی هوشمند بسیاری (از جمله پلتفرم‌های سامسونگ (موسوم به Tizen)، ال‌جی (webOS) و اپل (tvOS)) موجود هستند، واقعا چندان غیرمنتظره نیست که Android TV نتوانسته است هنوز به جایگاه مسلطی برسد.
بهبود سرعت و گیم‌پد به‌روزرسانی اندروید 11 برای Android TV

حتی در مقایسه با اندروید اوتو، اندروید تی‌وی خیلی مورد توجه قرار نگرفته است، به ویژه از سوی گوگل. با این حال، در ماه‌های اخیر خبرهای جالبی به گوش رسیده، به ویژه با شایعاتی که حول عرضه نخستین دانگل اندروید تی‌وی گوگل منتشر شده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، گوگل به‌روزرسانی اندروید 11 برای Android TV را اعلام کرده است، که نویدبخش ایجاد بهبودهایی است که امید می‌رود این پلتفرم را برای آینده آماده کنند، آینده‌ای که احتمالا به عرضه دستگاه موسوم به سابرینا ختم خواهد شد.
 
این روزها که پلتفرم‌های تلویزیونی هوشمند بسیاری (از جمله پلتفرمهای سامسونگ (موسوم به Tizen)، ال‌جی (webOS) و اپل (tvOS)) موجود هستند، واقعا چندان غیرمنتظره نیست که Android TV نتوانسته است هنوز به جایگاه مسلطی برسد.
شاید به نظر برسد که اندروید تی‌وی به جز دسترسی داشتن به اپ‌های استریمینگ، که پلتفرم‌ها و ست‌تاپ‌های دیگر نیز به آنها دسترسی دارند، چیز زیاد دیگری برای ارائه ندارد. البته، شما به برخی از اپهای اندرویدی دسترسی پرطرفدار دارید ولی دیدن آنها بر روی یک نمایشگر بزرگتر ممکن است آنچنان جذاب نباشد.
 

البته گوگل اکنون یک سرویس استریمینگ استادیا دارد که یک دلیل جدید برای استفاده از دستگاههای اندروید تی‌وی فراهم می‌آورد، حداقل برای گیمرها. از اینرو جای شگفتی نیست که یکی از نکات برجسته این آپدیت اندروید 11 بسط پشتیبانی از کنترلر گیم، افزودن کنترلرهای Steam و Nintendo Switch Pro به لیست سازگاریش است. همچنین از حالت تاخیر خودکار (Auto Low Latency Mode) و دکودینگ رسانه‌ای تاخیر پایین، که هر دوی آنها نیز باعث بهبود تجربه گیمینگ می‌شوند.
 
خود اندروید 11 هم بهبودهای عملکردی به خود دیده است. امنیت نیز یکی از تمرکزهای محوری اندروید جدید بوده و اپ‌ها همان سیستم مجوزهای یکباره‌ای را دریافت می‌کنند که در موبایل نیز موجود است. گوگل قصد دارد تا اندروید تی‌وی را به صورت یک پلتفرم امنتر در آورد، شاید برای ترغیب به استفاده کاربران از آن برای تجارت الکترونیکی و ارتباطات بیزینسی، مانند ویدئو کنفرانس.
 
با این حال، هیچیک از اینها اهمیتی نخواهند داشت اگر توسعه‌دهندگان اپ نتوانند به آسانی اپهای اندروید تی‌وی را توسعه داده یا تست کنند، که به این علت است که گوگل بهبود پشتیبانی از ابزارها را اعلام کرده است. با این تفاصیل، همه این موارد نیز بیهوده خواهند بود مگر آنکه اندروید تی‌وی حقیقتا کاربرد گسترده‌ای پیدا کند، که یک دانگل اندروید تی‌وی مقرون‌به‌صرفه می‌تواند به تحقق این هدف کمک کند.
 
کد مطلب: 62454
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام