کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امکان ثبت فایرفاکس به‌صورت نرم‌افزار پیش‌فرض در گوشی‌های اپل

سايت خبری ايتنا , 14 مهر 1399 ساعت 12:17

ایتنا- شما ازاین‌پس می‌توانید نرم‌افزار فایرفاکس را در سیستم‌عامل جدید iOS 14 به‌عنوان مرورگر پیش‌فرض خود تعریف کنید.


شما ازاین‌پس می‌توانید نرم‌افزار فایرفاکس را در سیستم‌عامل جدید iOS 14 به‌عنوان مرورگر پیش‌فرض خود تعریف کنید.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، یکی از مزایای iOS 14 این است که شما می‌توانید نرم‌افزارهای غیر ساخت اپل را نیز به‌عنوان پیش‌فرض در این سیستم‌عامل تعریف کنید. البته فعلا فقط امکان تغییر نرم‌افزارهای ایمیل و مرور وب وجود دارد.
 
به‌این‌ترتیب شما به‌عنوان کاربر سیستم‌عامل iOS 14  علاوه بر این که می‌توانید نرم‌افزارهای کروم و جیمیل را به‌عنوان نرم‌افزارهای پیش‌فرض ایمیل و مرورگر خود انتخاب کنید، ازاین‌پس می‌توانید فایرفاکس را نیز به‌عنوان مرورگر پیش‌فرض برای آیپد و آیفون خود تعریف کنید.
 

 
 
طبیعتا شما برای انجام این کار می‌بایست جدیدترین نسخه سیستم‌عامل iOS را به همراه به‌روزترین نرم‌افزار فایرفاکس در اختیار داشته باشید و سپس با ورود به بخش تنظیمات همراه هوشمند یا آیپد خود، مرورگر فایرفاکس را به‌عنوان پیش‌فرض برای دستگاهتان تعریف کنید.
 
علاوه بر این شما می‌توانید از تمامی مزایایی که iOS 14 برای فایرفاکس ارائه کرده است استفاده کنید. کمپانی موزیلا به‌عنوان ارائه‌دهنده مرورگر فایرفاکس به‌صورت دائم در رابطه با قابلیت‌های ضد دریاب هوشمند این مرورگر که شمار افرادی که به دزدی اطلاعات آنلاین شما می‌پردازند، را کاهش می‌دهند می‌بالد.
 
علاوه بر این شما مانند تمامی نسخه‌های فایرفاکس در این نسخه نیز می‌توانید برای افزایش امنیت خود به هنگام مرور وب از حالت Private Browsing استفاده کنید و به‌این‌ترتیب ردی از خود در وب‌سایت‌ها به‌جا نگذارید.
 


کد مطلب: 62447

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/62447/امکان-ثبت-فایرفاکس-به-صورت-نرم-افزار-پیش-فرض-گوشی-های-اپل

ايتنا
  https://www.itna.ir