۰
plusresetminus
شنبه ۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۳۰

اتمام موجودی نینتندو سوییچ تنها چند ساعت پس از بازگشت به بازار آنلاین

ایتنا- کنسول نینتندو سوییچ و سوییچ لایت تنها چند ساعت پس‌ازآن که در بازارهای آنلاین موجود شدند به فروش رسیده و دوباره به حالت ناموجود درآمدند.
اتمام موجودی نینتندو سوییچ تنها چند ساعت پس از بازگشت به بازار آنلاین
کنسول نینتندو سوییچ و سوییچ لایت تنها چند ساعت پس‌ازآن که در بازارهای آنلاین موجود شدند به فروش رسیده و دوباره به حالت ناموجود درآمدند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از cnet، از زمانی که ویروس کرونا در سراسر جهان شیوع پیدا کرده است بازار کنسول‌های بازی به حدی رونق پیدا کرده که برخی شرکت‌ها نظیر نینتندو از پاسخگویی به تقاضای بازار بازمانده‌اند. در همین راستا کنسول‌های بازی سوییچ و سوییچ لایت کمیاب شده‌اند.
 
بااین‌حال گزارش‌های به‌دست‌آمده از GameSpot حاکی از آن است که تولید کنسول سوییچ به روال عادی خود بازگشته است و به‌زودی نیاز بازار تأمین خواهد شد. در طی هفته گذشته نیز این خبر تائید شده است و این کنسول با قیمت 300 دلار در فروشگاه‌های آنلاین بست بای و آمازون کم‌وبیش موجود شده بود.
 

بااین‌حال هنوز میزان موجودی این کنسول‌ها به حد تقاضای بازار نرسیده است و بیشتر آن‌ها بالا فاصله پس از موجود شدن به حالت ناموجود درمی‌آیند. با هم‌اکنون شاهد آن هستیم که این کنسول محبوب و نسخه لایت آن به‌صورت مرتب در فروشگاه‌های آنلاین موجود می‌شوند ولی خریداران باید برای تهیه آن‌ها سرعت عمل زیادی داشته باشند.
 
بااین‌حال تقاضای بالای خرید این کنسول اگرچه قیمت آن را افزایش نداده اما موجب شده است که این شرکت هیچ تخفیفی برای قیمت در نظر گرفته‌شده قائل نشود. از آخرین باری که کمپانی نینتندو برای این کنسول تخفیف‌های مناسبی ارائه کرده است که قبل از  شیوع ویروس کرونا و قرنطینه جهانی بازمی‌گردد.
 
جالب است بدانید که کمیاب شدن این محصول موجب شده است که نسخه‌های باندل و دست‌دوم آن به قیمت 400 دلار و بیشتر به فروش می‌رسد. به همین دلیل خرید این محصول از فروشگاه‌های آنلاین به‌صورت دست‌اول می‌تواند یک فرصت مناسب تلقی شود.
 
کد مطلب: 62420
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام