۰
plusresetminus
جمعه ۴ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

ریزر کیشی بهترین کنترلر گیمینگ آیفون است

ایتنا - گوشی‌هایی که از آن پشتیبانی می‌کنند عبارتند از: آیفون 6+، 6s+، 7+، 8+ و همچنین آیفون ایکس، XR، XS و XS Max، و آیفون 11، 11 Pro و 11 Pro Max.
ریزر کیشی بهترین کنترلر گیمینگ آیفون است
شرکت ریزر کنترلر گیمینگ همه‌منظوره خود با نام Kishi را برای آیفون عرضه کرد. این دستگاه تا حدی همه‌منظوره است که می‌تواند با یک پلاگ لایتنینگ متصل شود و اندازه آن با اکثر قریب به اتفاق دستگاه‌های آیفون مطابقت دارد. یک نسخه قبلی از کیشی اوائل سال جاری میلادی با قابلیت سازگاری با دستگاه‌های USB-C که با اندروید کار می‌کنند عرضه شده بود و خود را به عنواون بهترین کنترلر گیمینگ موبایل در کلاس خودش به اثبات رساند.
 
به گزارش ایتنا، همانند ورژن اندرویدیش، این کنترلر سخت‌افزار قدرتمندی دارد. این کنترلر یک تکه است، از حالت قفل باز می‌شود، و گوشی را از طرفین به طور کامل در بر می‌گیرد.
 
سخت‌افزار آن این موارد را کنترل می‌کند:
- دسته‌های شستی‌دار (ثامب‌استیک‌های) آنالوگ قابل کلیک
- دی-پد 8 طرفه
- دکمه‌های کارکردی
- 1 دکمه کارکرد اختصاصیپ
- ماشه‌ها (راه‌اندازها): L1، L2، R1، R2
 
قابلیت‌های دیگر آن عبارتند از:
- پورتهای اسپیکر
- کانکتور لایتنینگ
- میله پشتیبان قابل باز شدن (همه چیز را محکم و راحت نگه می‌دارد)
- صفحه نگهدارنده
- ضامن‌های آزادسازی (برای خارج شدن از حالت قفل)

 

این کنترلر یک باتری داخلی ندارد – بلکه از باتری آیفون توان خود را تامین می‌کند. وزن این کنترلر 163 گرم است و وقتی باز شود ابعاد تقریبی آن 3.71 x 5.28 x 1.47 اینچ است  یک اپ ریزر کیشی از اپ استور رسمی برای آیفون قابل دسترسی است که برای بهره‌مندی از تجربه کامل از آن باید دانلود کنید.
 
ریزر کیشی برای آیفون به قیمت حدود 100 دلار از 16 سپتامبر 2020 در Apple Online Store برای خرید قابل خرید شده است. این کنترلر از 22 سپتامبر 2020 توسط فروشندگان دیگر نیز با همین قیمت عرضه خواهد شد.
 
گوشیهایی که از آن پشتیبانی می‌کنند عبارتند از: آیفون 6+، 6s+، 7+، 8+ و همچنین آیفون ایکس، XR، XS و XS Max، و آیفون 11، 11 Pro و 11 Pro Max. ما با اطمینان بالایی می‌توانیم اینگونه فرض کنیم که آیفون 12  و دوستانش که اواخر سال جاری میلادی رونمایی می‌شوند هم به خوبی با این کنترلر همخوانی خواهند داشت.
 
کد مطلب: 62417
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام