کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

​​​​​​​طرح‌های ویژه دانش‌‎آموزان همراه اول راهگشای نظام آموزشی شد

31 شهريور 1399 ساعت 14:17

ایتنا - همراه اول به عنوان نخستین و بزرگ‌ترین اپراتور کشورمان، در زمینه آموزش و یادگیری پیشقدم بود و تاکنون طرح‌ها و برنامه‌های متنوعی را پیاده‌سازی کرده است.



بحران همه‌گیری ویروس کرونا، هر چند تاثیر مخربی بر زندگی انسان‌ها و روابط فردی و اجتماعی آنها گذاشت، و برنامه‌های جمعی فراوانی را مختل نمود، اما انسان توانست با کمک فناوری، ظرفیت‌های جدیدی را پیش روی خود ببیند و بخشی از مشکلات را از پیش پای خود بردارد.
علاوه بر آن، قابلیت‌های فراوانی نیز در دنیای فناوری عرضه شد که تاثیر مثبتی بر زندگی انسان گذاشت.

شاید عرصه آموزش و یادگیری، یکی از مهم‌ترین حیطه‌هایی بود که تحت تاثیر کووید-19 قرار گرفت، اما همه کشورها تلاش کردند با ابتکاراتی این مانع را کم و بیش از سر راه بردارند.
در کشور ما نیز دولت و آموزش و پرورش در این زمینه برنامه‌هایی را تدارک دیدند که البته با کمک سازمان‌ها و مخصوصا برخی اپراتورهای موبایل عملی شد.
همراه اول به عنوان نخستین و بزرگ‌ترین اپراتور کشورمان، در این زمینه پیشقدم بود و تاکنون طرح‌ها و برنامه‌های متنوعی را پیاده‌سازی کرده است.
به گزارش ایتنا، همراه اول اخیرا و در امتداد اهتمام خود در این زمینه، از طرح ویژه همراه اول برای بازگشایی مدارس رونمایی کرده است.

مطابق جزئیات ارائه شده، خدمات ارائه شده از سوی همراه اول برای دانش‌آموزان به شرح ذیل می‌باشد:

-    رایگان شدن تعرفه استفاده از شبکه شاد
در حال حاضر تعرفه استفاده از شبکه شاد برای کلیه مشترکین همراه اول رایگان می باشد.

-    سرویس اینترنت دانش آموزی
سرویس اینترنت دانش آموزی برای ایجاد فضای امن اینترنت به منظور استفاده دانش آموزان از محتوای آموزشی مورد نیاز خود ارائه خواهد شد. والدین گرامی می توانند برای اطمینان از دسترسی فرزندان خود به فضای اینترنتی سالم این سرویس را فعال کنند. با فعالسازی این سرویس امکان دسترسی فقط به محتوای آموزشی در نظر گرفته شده وجود خواهد داشت. همچنین در هر زمان که والدین تمایل داشته باشند می توانند سرویس اینترنت دانش آموزی را غیرفعال کرده و مطابق روال قبل به کلیه محتوای اینترنتی مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.

-    بسته‌های اینترنت آموزش
این بسته‌ها برای استفاده از محتوای آموزشی مورد نیاز دانش آموزان، معلمان و دانشجویان عزیز در نظر گرفته شده و کلیه مشترکین همراه اولی خواهند توانست با شماره گیری کد دستوری مربوطه از این بسته‌ها بهره مند شوند.

-    سیم کارت انارستان
سیم کارت انارستان، سیم کارت اعتباری رایگان است که برای سنین 6 تا 18 سال در نظر گرفته شده است. والدین گرامی توانند برای ایجاد امکان استفاده از فضای اینترنتی سالم و مطمئن و متناسب با نیازمندی‌های دانش آموزان، این سیم کارت را برای فرزندان خود تهیه کنند و از امکانات ویژه این سیم کارت بهره مند شوند. جهت اطلاع از جزئیات سیم کارت انارستان به سیم کارت کودک و نوجوان انارستان مراجعه فرمایید.
سیم‌کارت های انارستان در راستای تامین خواسته ها و نیازهای دانش آموزان برای مکالمه و پیامک طراحی شده تا آنها بتوانند در کنار خدمات ارتباطی از فضای امن اینترنت هم استفاده کنند. در این طرح همراه اول بسته های تشویقی اینترنت، فعال‌سازی خودکار اینترنت پاک و نرم افزارهای برای مشاوره رایگان و فروشگاه کتابستان آموزشی را طراحی کرده است.


کد مطلب: 62405

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/62405/طرح-های-ویژه-دانش-آموزان-همراه-اول-راهگشای-نظام-آموزشی

ايتنا
  https://www.itna.ir