کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اختلال شدید حالت تصویر در تصویر ios 14 حین استفاده از یوتیوب

سايت خبری ايتنا , 3 مهر 1399 ساعت 0:22

ایتنا- گزارش‌های به‌دست‌آمده حاکی از آن است که کاربران اشتراک رایگان یوتیوب نمی‌توانند برای تماشای ویدیو روی وب‌سایت موبایل این کمپانی از حالت تصویر در تصویر iOS 14 استفاده کنند.


گزارش‌های به‌دست‌آمده حاکی از آن است که کاربران اشتراک رایگان یوتیوب نمی‌توانند برای تماشای ویدیو روی وب‌سایت موبایل این کمپانی از حالت تصویر در تصویر iOS 14 استفاده کنند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، به نظر می‌رسد که شما برای استفاده از حالت تصویر در تصویر iOS 14 برای تماشای ویدیوهای یوتیوب باید اندکی صبر کنید. گزارش‌های به‌دست‌آمده حکی از آن است که وب‌سایت موبایل یوتیوب حالت تصویر در تصویر iOS 14 را پشتیبانی نمی‌کند.
 
البته جالب اینجاست که کاربرانی که اشتراک برتر یوتیوب را خریداری کرده‌اند در استفاده از حالت تصویر در تصویر موفق بوده‌اند اما هنوز مشخص نیست که آیا این ویژگی تنها برای کاربران رایگان یوتیوب غیرفعال است یا موضوع مربوط به چیز دیگری است.
 


کاربران آیپدی که معمولا از نسخه دسکتاپ یوتیوب استفاده می‌کنند به مشکلی برنخورده‌اند. نرم‌افزار فعلی یوتیوب نیز در حال حاضر از حالت تصویر در تصویر پشتیبانی نمی‌کند و این امر برای هر دو کاربران رایگان و دارای اشتراک برتر یوتیوب یکسان است.
 
البته احتمال عمدی بودن فعال نبودن حالت تصویر در تصویر برای کاربران دارای اشتراک رایگان زیاد است. نسخه برتر یوتیوب در حال حاضر پخش ویدیو در پس‌زمینه را به‌عنوان یکی از قابلیت‌های اصلی این نرم‌افزار عرضه می‌کند و استفاده از حالت تصویر در تصویر برای دور زدن این امکان یوتیوب برای کاربران دارای اشتراک رایگان ساده به نظر می‌رسد.
 
علاوه بر این به نظر می‌رسد که پشتیبانی یوتیوب از ویدیوهای 4K برای اپل تی وی هنوز به‌صورت کامل محقق نشده است. این کمپانی قول داده است که این قابلیت به‌زودی از طریق نرم‌افزاری به‌روز شده برای اپلتی وی عرضه خواهد شد. بااین‌وجود بسیاری از افراد تصور می‌کردند که این قابلیت به همراه tvOS 14 عرضه می‌شود که این‌طور نشد.


کد مطلب: 62374

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/62374/اختلال-شدید-حالت-تصویر-ios-14-حین-استفاده-یوتیوب

ايتنا
  https://www.itna.ir