کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

برنامه امنیتی ویژه توییتر برای کنترل توییت‌های سیاسی مربوط به انتخابات آمریکا

سايت خبری ايتنا , 31 شهريور 1399 ساعت 1:00

ایتنا – به‌نظر می‌رسد که شرایط پیش آمده در انتخابات قبلی آمریکا موجب شده است که شبکه‌های اجتماعی در این کشور خود را از قبل برای انتخابات پیش رو آماده کنند.


به‌نظر می‌رسد که شرایط پیش آمده در انتخابات قبلی آمریکا موجب شده است که شبکه‌های اجتماعی در این کشور خود را از قبل برای انتخابات پیش رو آماده کنند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  Cnet، در همین راستا نیز شبکه اجتماعی توییتر اقدام به اعمل تمهیدات امنیتی ویژه‌ای برای انتخابات امریکا کرده است که بر روی حساب‌های کاربران اعمال خواهد شد.
 
در حقیقت کاربرانی که در رده افراد مهم طبقه‌بندی می‌شوند و در انتخابات نقش تعیین کننده دارند، قرار است تا با مراحل امنیتی پیشرفته‌تری روبرو شده و به نوعی حساب کاربری خود را مستحکم‌تر از قبل کنند.
 
نخستین مورد مدنظر، احراز هویت دو عاملی است که موجب می‌شود تا با لو رفتن رمز عبور عادی، حساب کاربری در معرض خطر قرار نگیرد.
 

 
 
همچینین کاربرانی که در این رده قرار دارند با درخواست تغییر رمز روبرو خواهند شد که این درخواست با قوانین سنگین‌تری برای پذیرش رمز عبور جدید همراه خواهد بود.
 
علاوه بر مواردی که در سمت کاربران اعمال خواهد شد، تویتتر نیز اقدامات امنیتی خاص داخلی خود را اعمال کرده و این حساب‌های کاربری را برای جلوگیری هرچه سریع‌تر در شرایط نفود احتمالی مورد بررسی قرار می‌دهد.
 
به این ترتیب هرگونه حرکت مشکوکی روی حساب کاربری یاد شده می‌تواند با عکس‌العمل سریع توییتر همراه شود و به این ترتیب احتمال رخ دادن مواردی مانند تاثیر روسیه بر انتخابات دوره قبلی آمریکا به حداقل خواهد رسید.


کد مطلب: 62372

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/62372/برنامه-امنیتی-ویژه-توییتر-کنترل-توییت-های-سیاسی-مربوط-انتخابات-آمریکا

ايتنا
  https://www.itna.ir