۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۲

برنامه تلویزیونی ویژه‌ای که جایزه آن ارسال انسان به ایستگاه فضایی است

ایتنا – برنامه‌های تلویزیونی که با فرمتی شبیه به مسابقه برگذار می‌شوند، همیشه بر روی جوایزی جذاب تمرکز دارند ولی یک نمونه جدید از این مسابقات قصد دارد جوایزی فرازمینی را به برنده خود اعطا کند.
جایزه ارسال به فضا برای شوی تلویزیونی!
برنامه‌های تلویزیونی که با فرمتی شبیه به مسابقه برگذار می‌شوند، همیشه بر روی جوایزی جذاب تمرکز دارند ولی یک نمونه جدید از این مسابقات قصد دارد جوایزی فرازمینی را به برنده خود اعطا کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  Cnet، در حقیقت سیستم برنامه‌های تلویزیونی شبیه‌سازی زندگی در قالب مسابقه یا Reality show یکی از محبوب‌ترین سری برنامه‌های تلویزیونی را به خود اختصاص داده است ولی هیچگاه تا به امروز جایزه‌ای در زمینه فضانوردی برای این دست مسابقات در نظر گرفته نشده بوده است.
 
مسابقات Space Hero یک نمایش از این سبک است که در حال حاضر در حال فیلم‌برداری است و به عنوان یک پروژه جذاب هالیوودی به شبکه‌های تلویزیونی راه خواهد یافت.
 
نکته بسیار مهم درباره این مسابقه این است که برنده این مسابقه برنده یک جایزه ویژه یعنی سفر به ایستگاه بین‌المللی فضایی خواهد شد و می‌تواند از معدود انسان‌هایی باشد که از کره زمین خارج می‌شوند.
 
 
 
این برنامه توسط یک شرکت لندنی ساخته شده است و سازنده ان یکی از افراد با تجربه در زمینه صنایع سرگرمی تلویزینی محسوب می‌شود و یش از این در شبکه‌هایی مانند ABC و NBC سابقه‌ای درخشان از خود به جای گذاشته است.
 
برنده این رقابت‌ها در سال 2021 سوار بر فضاپیمای اسپیس اکس دراگون کرو خواهد شد و به ایستگاه فضایی سفر خواهد کرد ولی برنامه دائمی این مسابقه ارسال برندگان به ایستگاه بین‌المللی فضایی نیست.
 
در حقیقت در این رقابت‌ها یک اسپانسر بسیار مهم به نام شرکت Axiom Space نیز مشارکت دارد که در حال ساخت ایستگاه فضایی تجاری مخصوص خود است و در آینده برندگان این مسابقه به ایستگاه این شرکت خواهند رفت.
 
این برنامه تلویزیونی در مراحل اولیه ساخت خود قرار دارد و مسلما در  ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری درباره جزئیات و نحوه رقابت افراد در آن منتشر خواهد شد.
کد مطلب: 62371
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام