کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چرا باید سرور HP را با گارانتی بخریم؟

29 شهريور 1399 ساعت 12:27

​​​​​​​مسترشبکه به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات شبکه در ایران علاوه بر سرور های اچ پی سایر تجهیزات شبکه را به صورت آنلاین و یا حتی تماس تلفنی به خریداران محترم عرضه می نماید.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



کمپانی HPE یکی از معروف ترین سازندگان تجهیزات شبکه می باشد که این تجهیزات را در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می نماید. از جمله محصولات پر فروش این شرکت سرور بوده که در انواع مختلف و متناسب با نیاز اکثر کاربران تولید و طراحی شده اند و در دسترس قرار گرفته اند.
البته لازم به ذکر است سایر شرکت های مطرح نیز در زمینه تولید سرور فعالیت دارند، اما سرورهای اچ پی بسیار پر طرفدار بوده به طوری می توان گفت طیف وسیعی از بازار سرور در کل جهان را به خود اختصاص داده است.
کشور ما ایران نیز از این قاعده مستثنی نبوده و این سرور ها سهم مهمی از بازار تجهیزات شبکه در ایران را اشغال کرده است. اما یکی از مشکلات مهم در خرید سرور اچ پی نبوده نمایندگی این شرکت بزرگ به دلیل تحریم می باشد. این مسأله سبب شده تا خریداران محترم با مشکلاتی نظیر عدم آگاهی از قیمت و کیفیت و همچنین عدم وجود خدمات پس از فروش رو به رو شوند.

حال در این شرایط چگونه سرور اچ پی مورد نیاز خود را خریداری نماییم؟
همان طور که گفته شد خرید این سرورها در ایران با مشکلاتی رو به رو می باشد. حال پیشنهاد ما به شما این است که هنگام خرید سرورهای اچ پی ابتدا نیازهای خود را شناسایی کرده، در رابطه با انواع سرور های اچ پی اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کرده (اگر از دانش لازم در این زمینه برخودار نمی باشید حتما از کمک و راهنمایی کارشناسان مطلع در این زمینه استفاده نمایید) تا بتوانید متناسب با نیاز خود مدل سرور و سایر تجهیزات جانبی که بر روی آن نصب می گردد را انتخاب نمایید و آخرین مورد که مهمترین عامل نیز می باشد، انتخاب شرکت و یا فروشگاه معتبر است.
شاید برای شما این سوال پیش آید که چرا مورد آخری از همه مهمتر است؟

در پاسخ می توان گفت مورد آخر می تواند کلیه موارد بالا را تحت پوشش قرار دهد. به طوری که شما هنگام مراجعه به فروشندگان معتبر می توانید از راهنمایی کارشناسان مستقر در آن شرکت استفاده کرده و سرور مورد نظر خود را با قیمت، کیفیت مناسب و خدمات پس از فروش معتبر خریداری نمایید.
عدم توجه به این عامل می تواند مشکلات زیادی را برای شما بوجود آورد. زیرا بسیاری از کسب و کارها وابستگی زیادی به شبکه داشته و هر گونه اختلال در این امر می تواند مشکلات زیاد و حتی جبران ناپذیری را ایجاد نماید. اگر کالای مورد نظر شما کیفیت لازم را نداشته باشد علاوه بر ضرر بر کسب و کار شما، خرید یک دستگاه دیگر نیز به شما تحمیل خواهد کرد.

چرا باید این سرورها را با گارانتی خریداری نماییم؟
 

به طور کلی شرکت ها و سازمان ها سالانه، هزینه زیادی را صرف خرید و یا نگهداری تجهیزات شبکه می کنند. در این میان نیز می توان گفت از میان این تجهیزات قیمت سرور اچ پی نیز بسیار بالا می باشد، که این عامل ضرورت وجود گارانتی و یا خدمات پس از فروش را پر رنگ تر می نماید.
علاوه بر خود دستگاه، قیمت تجهیزات جانبی سرور نیز گران بوده و حتی ممکن است در خیلی از موارد بودجه بسیار زیادی صرف آن شده باشد. به همین دلیل بهتر است این تجهیزات را با گارانتی و خدمات پس از فروش خریداری نمایید.

البته این نکته را هم در نظر بگیرید که ممکن است خیلی از شرکت ها محصولات خود را با عنوان دارای گارانتی به خریداران عرضه نمایند، اما هنگام ایجاد مشکل و استفاده از خدمات پس از فروش هیچ گونه خدماتی را ارائه ندهند. به همین دلیل می توان گفت که چرا خرید از فروشگاه و یا شرکت های معتبر در صدر عوامل مهم در خرید این سرورها قرار دارد.

آیا می توان سرور اچ پی مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی خریداری کرد؟
امروزه استفاده از فروشگاه های اینترنتی بسیار رواج پیدا داشته اما هنوز در رابطه با خرید تجهیزات شبکه جایگاه خود را پیدا نکرده است.
مسترشبکه به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات شبکه در ایران علاوه بر سرور های اچ پی سایر تجهیزات شبکه را به صورت آنلاین و یا حتی تماس تلفنی به خریداران محترم عرضه می نماید.
شما علاوه بر تماس تلفنی می تواند کالای مورد نیاز خود را در سایت مسترشبکه جستجو کرده و علاوه بر کسب اطلاعات لازم در زمینه دستگاه مورد نظر کالای خود را با قیمت و کیفیت مناسب و همچنین خدمات پس از فروش معتبر خریداری نمایید.
همچنین این فروشگاه کلیه کالاهای خود را با 7 روز ضمانت بازگشت بی چون و چرا عرضه می نماید تا خریداران محترم بتوانند با اطمینان خاطر تجهیزات شبکه خود را خریداری نمایند.
 
 


کد مطلب: 62356

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/62356/چرا-باید-سرور-hp-گارانتی-بخریم

ايتنا
  https://www.itna.ir