۰
plusresetminus
دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۰

رونمایی مایکروسافت از ویندوز 10 نسخه 20215

ایتنا – شرکت مایکروسافت از نسخه جدیدی از سیستم عامل ویندوز 10 را برای کاربران خود عرضه کرده است که با نام بیلد 20215 شناخته می‌شود و امکانات این سیستم عامل را بهتر و مناسب‌تر کرده است.
رونمایی مایکروسافت از ویندوز 10 نسخه 20215
شرکت مایکروسافت به تازگی نسخه جدیدی از سیستم عامل ویندوز 10 را برای کاربران خود عرضه کرده است که با نام بیلد 20215 شناخته می‌شود و امکانات این سیستم عامل را بهتر و مناسب‌تر کرده است.
 
به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی betanews، یکی از قابلیت‌های ویژه‌ای که برای این بیلد جدید از ویندوز 10 در نظر گرفته شده است، تم تاریک این سیستم عامل است که به مراتب بهتر از نسخه‌های قبلی این سیستم عامل برای کاربران تنظیم شده است.
 
دیگر قابلیت این سیستم عامل این است که بر اساس گفته مایکروسافت، روال انتقال بین منوی استارت تا بخش جست‌وجوی اطلاعات به صورت کاملا روان‌تر و بهتر انجام خواهد شد.
 
یکی از قابلیت‌های این نسخه جدید، بهبود عملکرد امنیتی این نسخه است و به همین دلیل نیز دستگاه می‌تواند از نظر حفاظت از کاربران عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.
 
 
 
علاوه بر این نیز مشکل هنگ کردن نرم‌افزارها در این سیستم عامل به صورت تقریبا کامل حل شده است و به همین دلیل نیز دیگر شاهد کرش کردن برنامه‌های این سیستم عامل نخواهید بود.
 
همچنین بهینه‌سازی‌های بسیار زیادی در زمینه عملکرد مرورگر وب این شرکت یعنی مرورگر اج اعمال شده است.
این بهینه‌سازی‌ها شامل عملکرد بهتر در اجرای مرورگر و بازگرداندن اطلاعات مربوط به صفحات نیمه‌کاره ترک شده است.
 
چند زبان دیگر نیز برای این سیستم عامل عرضه شده است و قابلیت‌هایی مانند بهینه‌سازی عملکرد تایپ با کمک صوت، منوی استارت و مدیریت فضای دیسک نیز از قابلیت‌های نسخه جدیدی یعنی بیلد 20215 هستند.
 
شایان ذکر است که مایکروسافت به صورت رسمی لیستی از اطلاعات بهینه‌سازی شده در این سیستم عامل را برای کاربران خود عرضه کرده است و به همین دلیل نیز کاربران می‌توانند اطلاعات مربوط را به صورت کامل در وب‌سایت رسمی ویندوز مشاهده کنند.
 
کد مطلب: 62348
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام